خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

برنامه ترافیکی ۵ ساله برای تبریز تدارک دیده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۲

ناهنجاری‌های حمل و نقل شهری در تبریز مشهود است و از برنامه و نظم معینی تبعیت نمی‌کند و به همین خاطر شورای شهر تبریز با ارائه برنامه جامع در پنج سال آینده موفقیت‌ها را خواهد آزمود.

ایلنا: رییس شورای شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز با طرح و برنامه جامع پنج ساله ترافیک و حمل ونقل، در صدد بهبود وضعیت حمل و نقل شهری است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " ٰ " شهرام دبیری " در جمع مسئولین شهری به مناسبت ۲۷ آذرٰ روز حمل و نقل افزود: ناهنجاری‌های حمل و نقل شهری در تبریز مشهود است و از برنامه و نظم معینی تبعیت نمی‌کند و به همین خاطر شورای شهر تبریز با ارائه برنامه جامع در پنج سال آینده موفقیت‌ها را خواهد آزمود.
وی با اشاره به برنامه پنج ساله مصوب در جهت نیل به اهداف و ساماندهی وضعیت فعلی ترافیک شهر تبریز خاطر نشان کرد: کاهش حداکثری سفر با وسایل شخصی و افزایش حداکثری سفرهای داخل شهر با اتوبوس، مینی بوس و توسعه شبکه‌های ریلی از اولویتهای اصلی این برنامه پنج ساله به شمار می‌آیند و از طرفی نوسازی تاکسی‌های شهری و اهمیت دادن به دوچرخه و گسترش مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و کاهش تقاضای سفر‌های غیر ضروری هم از طریق مدیریت زمان و هم هوشمندسازی سیستم‌ها اداری از دیگر بخشهای مهم و قابل توجه آن است.
دبیری افزود: تکمیل خط یک قطار شهر تبریز، گسترش هرچه بهتر سامانه هوشمند حمل و نقل، گسترش مراکز معاینه فنی و اعمال قوانین مربوطه، اجرای سیاستهای تشویقی برای گسترش پارکینگ‌های خصوصی در نقاط مختلف شهر، آموزش فرهنگ ترافیکی شهروندان، ساماندهی ایستگاههای اتوبوس و بستر سازی مناسب برای ایمن سازی در جهت عبور و مرور عابرین پیاده از دیگر بخشهای برنامه تدوین شده می‌باشد که تلاش شورا و مدیریت شهری بر آن پایه گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز