خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز خبر داد:

۱۰۰ میلیارد ریال برای طرح نجات تبریز اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۵

این بودجه از سوی شورای اسلامی شهر تبریز برای ادامه اجرای طرح مسیرگشایی امتداد ۴۲ متری تصویب شده است.

ایلنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در نشست دیروز این شورا اختصاص یکصد میلیارد ریال برای ادامه اجرای طرح مسیرگشایی امتداد ۴۲ متری تصویب شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی‌زاده افزود: براساس این مصوبه، شهردار منطقه یک به‌عنوان مجری طرح موظف است تا پایان امسال یکصد میلیارد ریال برای تملک اراضی واقع در امتداد این مسیر هزینه کند.
وی به اهمیت طرح مسیرگشایی امتداد ۴۲ متری تبریز اشاره کرد و گفت: این طرح که به طرح نجات تبریز معروف است از جمله اقدامات مهم شورا و شهرداری تبریز در جهت ساماندهی مناطق حاشیه نشین شمال این شهر محسوب می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تبریز یادآور شد: طرح مسیرگشایی امتداد ۴۲ متری به طول ۵/۲ کیلومتر و عرض ۴۵ متر از خیابان کوثر(ارم) آغاز و تا خیابان شهید رجایی(یوسف آباد) ادامه دارد و با اجرای آن منطقه ۴۲ متری به اتوبان پاسداران متصل می‌شود.
سعید حاجی‌زاده افزود: تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح مسیرگشایی امتداد ۴۲ متری تبریز هزینه شده و به گفته شهردار تبریز یک هزار میلیارد ریال دیگر در لایحه بودجه سال ۹۳ منظور خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز