خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

مصرف گاز طبیعی روزانه در آذربایجان شرقی رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۸

مشترکان آذربایجان شرقی روزانه بیش از ۳۰ میلیون مترمکعب در چند روز گذشته مصرف داشتند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با استمرار برودت هوا، بر صرفه جویی مشترکان گاز استان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا.. دینی گفت: مشترکان گاز استان در چند روز اخیر روزانه بالغ بر ۳۰ میلیون مترمکعب مصرف داشته‌اند که این رقم در مقایسه با آمار مشابه سال قبل حاکی از افزایش ۳۳ درصدی است.
وی تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی ضرورتی انکارناپذیر برای تامین مصارف گاز بخش خانگی استان است.
دینی با اشاره به افزایش بی‌رویه و بیش از حد پیش بینی شده گاز طبیعی افزود: ادامه روند مصرف گاز و عدم صرفه جویی، مشکلاتی از بابت تامین جریان پایدار گاز را به همراه خواهد داشت.
دینی با تاکید بر تغییر رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف گاز، روش‌های کاربردی و فرصت‌های اصلاح الگوی مصرف را از جمله راهکارهای اساسی در زمینه کاهش گاز دانست وگفت: با توجه به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد و در صورت صرفه جویی یک مترمکعبی هر مشترک در مصرف گاز، روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب صرفه جویی در گاز مصرفی استان را خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از لباس مناسب در منازل، رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه، عایق بندی حرارتی لوله‌های رفت و برگشت موتورخانه‌ها، نصب شیر ترموستاتیک به رادیاتور‌ها، عایق بندی حرارتی منابع دوجداره، استفاده از چیلرهای جذبی به جای تراکمی از نکات مهم و موثر در کاهش مصرف گاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز