خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

طرح بازرسی کیفی و فنی اتوبوس‌های ناوگان بخش خصوصی تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۱

این طرح طی ۲ هفته در پایانه‌های اتوبوسرانی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

ایلنا: طرح بازرسی کیفی و فنی اتوبوسهای ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت در پایانه‌ها شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز و حومه آغاز شد.
به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن فصل سرما و به
منظور رسیدگی به نقص فنی اتوبوسهای بخش خصوصی تحت نظارت، طرح بازرسی کیفی و فنی توسط کار‌شناسان فنی این شرکت با هدف بهینه سازی وضعیت فنی اتوبوس‌ها، در پایانه‌های اتوبوسرانی آغاز شد.
سیروس تقی‌زاده افزود: این اکیپ متشکل از کار‌شناسان فنی و نظارت و بازرسی اتوبوسرانی با حضور در پایانه‌ها و ایستگاههای اتوبوس در تمامی زمینه‌ها به ویژه مبلمان داخل اتوبوس، کنترل کیفی و فنی موتور و گیر بکس اتوبوس، بررسی آخرین وضعیت معاینه فنی در جهت کاهش آلودگی هوا، تشدید کنترل و نظارت بر اتوبوسهای دودزا، کنترل سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها، برف پاکن و سیستم روشنایی و همچنین نظافت داخلی را بررسی و نسبت به تعمیرات و اعزام به تعمیرگاههای مجاز اقدام خواهند کرد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان ضمن اشاره به اینکه این طرح طی ۲ هفته در پایانه‌های اتوبوسرانی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح بتوانیم در کاهش آلودگی هوا و هم چنین افزایش کیفی و کمی خدمات این شرکت در جهت رفاه حال همشهریان و مسافرین گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز