خبرگزاری کار ایران

در حوزه توسعه زیرساخت و راه‌های روستایی؛

اداره کل راهداری آذربایجان شرقی دستگاه برتر در جشنواره شهیدرجایی شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۷۵

اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتردر حوزه توسعه زیرساخت وراه های روستایی در بیست وپنجمین جشنواره شهیدرجایی این استان برگزیده شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی، در ارزیابی انجام گرفته توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی در شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۰ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان  موفق به کسب عنوان برتر در بین دستگاه‌های حاضر در ارزیابی شد.

تندیس و لوح تقدیر دستگاه منتخب در مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی توسط استاندار آذربایجان شرقی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اهدا شد.

اجرای آسفالت طول محورهای مواصلاتی استان به طول ۲۵۰ کیلومتر، اجرای عملیات راهداری زمستانی، رصد و پایش و کنترل حریم جاده ها و راههای مواصلاتی استان به طول۶۰۰۰ کیلومتر و هوشمندسازی راه‌های استان و توسعه سامانه‌های کنترل هوشمند از اقداماتی بود که در این مراسم به عنوان عملکرد این اداره کل در کسب رتبه برتر معرفی شد.

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و۱۳۹۹نیز به عنوان دستگاه منتخب در ارائه خدمات برتر برگزیده شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز