خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز به عنوان عامل ایجاد ارنباط آذربایجان شرقی با لبنان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۱

آذربایجان شرقی برای ‌ارتباط مستقیم و مبادلات تجاری، صنعتی و اقتصادی با لبنان آمادگی دارد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی کریم صادق زاه دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و مسئول دفترتشکیلات کارگری حزب‌الله لبنان را به عامل ایجاد ارتباطات در زمینه‌های مختلف این استان با کشور لبنان معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که در دیدار هیئت بلندپایه کارگری حرب الله لبنان سخن می‌گفت تبریز و آذربایجان شرقی را قطب صنعتی ایران خواند و با اشاره به علاقمندی آذربایجان شرقی برای ‌ارتباط مستقیم و مبادلات تجاری، صنعتی و اقتصادی با لبنان اظهار داشت: دو تشکل کارگری ایرانی و لبنانی بهتر می‌توانند با استفاده ار ظرفیت‌های خود پلی بین دو طرف ایجاد کنند نقش بسزایی در برقراری این ارتباطات داشته باشند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز را فرد توانمندی خواند و گفت: در راستای تحقق هدف مهم ارتباطات میان دو کشور بدین وسیله دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز وسید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان را به عنوان عامل ایجاد پل استان آذربایجان شرقی و کشور لبنان اعلام کرده و دوست دارم در جریان روند پیشرفت کار‌ها در این زمینه قرار گیرم.
وی خواستار ارایه گزارش سه ماهه از پیشرفت روند امور در این زمینه شد و گفت: امیدوارم در سایه همکاری تنگاتنگ و رفت و آمدهای تشکل‌های کارگری آذربایجان شرقی و لبنان شاهد ارتباطات بیشتر در زمینه‌های مختلف به ویژه صنعتی و تجاری باشیم.
همین گزارش حاکی است هیئت بلندپایه کارگری حرب الله لبنان در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید می نمایند.
در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز