خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۰ میلیون مترمکعبی مصرف روزانه گاز در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۳

با برودت هوا بخش خانگی بیشترین مصرف گاز را داشته است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با برودت هوا و بارش برف در استان میزان مصرف گاز با افزایش ۱۰ میلیون مترمکعبی به ۲۶ میلیون مترمکعب در روز رسید.
به گزارش ایلنا ولی ا… دینی با اشاره به کنترل ۲۴ ساعته مصارف گاز در استان و تلاش شبانه روزی در تامین جریان پایدار گاز افزود: مرکز دیسپچینگ شرکت گاز(کنترل گاز توزیعی در استان) اطلاعات مصارف در تمامی مناطق استان را به صورت آنلاین مورد بررسی قرار داده و فشار گاز توزیع شده در بخش‌های مختلف را مشخص می‌نماید.
وی ادامه داد: هم اکنون گاز توزیع شده در استان از ۳ محور اصلی تامین می‌شود که با تلاش شبانه روزی کارکنان و ایجاد همبستگی در این ۳ محور امکان تامین گاز در مناطقی که با افت فشار گاز مواجه هستند از سایر محور‌ها فراهم شده است.
دینی با اعلام اینکه با برودت هوا بخش خانگی بیشترین مصرف گاز را داشته است تصریح کرد: علیرغم کنترل مصارف و اتخاذ تدابیر لازم، امکان افت فشار گاز با توجه به حجم گاز مصرفی وجود دارد لذا مصرف بهینه و مشارکت همگانی و همراهی این شرکت زمینه ساز تامین جریان مستمر گاز در زمستان امسال خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، فرهنگی است که نهادینه سازی و عمل به آن ضامن سلامتی و حفظ جان مردم می‌باشد تا با بکارگیری نکات ایمنی در مصرف، جریان ایمن و مستمر گاز نعمتی برای آرامش زندگی و نه مرگ خاموش برای هم استانی‌های باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز