خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد بحران شرکت گاز آذربایجان شرقی عنوان شد:

با رکوردزنی جدید مصرف، توزیع گاز مصارف عمده در آذربایجان شرقی با محدودیت همراه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۵

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، کلانشهر تبریز بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی در استان را دارد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با رکوردزنی جدید مصرف، توزیع گاز مصارف عمده با محدودیت همراه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا.. دینی در جلسه بحران این شرکت گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، کلانشهر تبریز بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی در استان را دارد.
وی با اعلام این مطلب که مصرف گاز در استان از مرز ۳۸ میلیون مترمکعب در روز عبور کرده است ضمن تاکید بر اطلاع رسانی کمبود جدی گاز در استان و لزوم مصرف بهینه توسط مصرف کنندگان این نعمت الهی افزود: میزان تولید گاز در کشور مشخص و میزان سهم گاز استان که از طریق خطوط انتقال گاز در ۳ محور اصلی تامین و در سطح استان توزیع می‌گردد نیز معین می‌باشد، لذا مصرف بیش از این مقدار، قابل جبران نبوده و برای جلوگیری از افت فشار گاز در شبکه‌های توزیع سراسری استان، چاره‌ای جز محدودیت مصارف گاز ندارد.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت گاز در توزیع بی‌وقفه گاز در استان و کنترل تمامی مصارف و پیشگیری از قطع گاز تصریح کرد: تاکنون با کنترل مصارف و حفظ و نگهداری مدون تاسیسات گازرسانی، قطع گاز نداشتیم ولی با توجه به افزایش مصرف گاز، کمبود گاز در استان امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
خاطرنشان می‌شود برخورد قانونی با مصارف غیرمجاز گاز، اعمال محدودیت در برخی مشترکان عمده پرمصرف، اجرای برنامه‌های اطلاع رسانی در سطح مردم از سرفصل‌های مورد بررسی در جلسه بحران شرکت گاز استان بوده است.
بر اساس این گزارش، روز سه شنبه علیرغم تعطیلی تمامی ارگان‌ها، اعضای ستاد بحران شرکت گاز استان جلسه‌ای فوق العاده با حضور مدیر و جمعی از مسئولین منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به منظور بررسی راهکارهای پیشگیری از افت فشار و قطعی گاز تشکیل دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز