خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری تبریز:

پایگاه شهید فکوری تبریز پایگاه سبز کشور می‌شود

کد خبر : ۱۲۷۳۴۵

ایجاد جنگل ۶۰۰ هکتاری در داخل پایگاه شهید فکوری و توسعه فضای سبز این منطقه از تبریز، همچنین خواهد توانست این پایگاه را به پایگاهی سبز در کشور تبدیل نماید.

ایلنا: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز به همراه تنی چند از معاونین و کار‌شناسان حوزه فضای سبز شهرداری با فرماندهی پایگاه شهید فکوری دیدار و در خصوص ادامه اجرای انبوهکاری ۶۰۰ هکتاری در اراضی محدوده این پایگاه با وی تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان پارک‌ها در این بازدید با تقدیر از وسع نظر و حمایت‌های فرماندهی پایگاه شهید فکوری در خصوص ایجاد فضای سبز واجرای عملیات انبوهکاری در منطقه غرب تبریز به ویژه در اراضی محدوده این پایگاه، گفت: با توجه به وجود خانوارهای ۵ هزار نفری در داخل پایگاه شهید فکوری تبریز و لزوم فراهم آوردن امکانات رفاهی، تفریحی و نیز محیطی سر سبز و سالم برای این عزیزان، اجرای عملیات انبوه کاری و ایجاد فضای سبز در داخل این پایگاه خواهد توانست ضمن بالا بردن روحیه کاری پرسنل خدوم و خانواده‌های آنان، نقش بسزائی را درپر کردن اوقات فراغت آن‌ها و حذف مسافرت‌های درون شهری و کاهش آلودگی هوا داشته باشد.
تقی‌پور افزود: علاوه بر این، ایجاد جنگل ۶۰۰ هکتاری در داخل پایگاه شهید فکوری و توسعه فضای سبز این منطقه از تبریز، همچنین خواهد توانست این پایگاه را به پایگاهی سبز در کشور تبدیل نماید.
بنابراین گزارش، فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه خاص مجموعه شهرداری تبریز به ویژه حوزه فضای سبز این شهرداری به مقوله توسعه فضای سبز و اجرای عملیات انبوهکاری در اراضی داخلی این پایگاه، گفت: ایجاد فضای سبز در این منطقه توان عملیاتی نیرو‌ها را افزایش داده و موجب فراهم آوردن محیطی سر سبز و نشاط آور برای این نیرو‌ها و خانواده‌های عزیز آن‌ها خواهد شد.
سرهنگ واحدی همچنین پیشنهاد کرد کمیته‌ای با عنوان کمیته فضای سبز متشکل از پرسنل علاقمند و فارغ التحصیل دانشگاهی این پایگاه تشکیل و در راستای توسعه فضای سبز، همکاری‌های لازم را با حوزه فضای سبز شهرداری تبریز به عمل آورند.
گفتنی‌ست در پایان این دیدار تصمیماتی برای اجرای بهتر عملیات انبوه کاری و ایجاد فضای سبز در این منطقه از شهر و نیز حل مشکلات پیش رو گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز