خبرگزاری کار ایران

معلولان دانشگاه تبریز تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۰

روز جهانی معلولین در دانشگاه تبریز گرامی داشته شد.

ایلنا: روز جهانی معلولین با تجلیل از معلولان دانشگاه تبریز در تالار علامه جعفری این دانشگاه گرامی داشته شد.
به گزارش ایلنا رییس دانشگاه تبریز در جمع کارکنان و اعضای هیات علمی، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز گفت: معلولیت اگر چه محدودیت‌هایی را به فرد تحمیل می‌کند، اما کوه مشکلات را در مقابل اراده انسانی، یارای مقاومت نیست و چه بسیارند نوابغ جهانی که دارای معلولیت بوده‌اند.
پرویز آژیده، با بیان اینکه این روز، بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات صادقانه این قشر در عرصه‌های مختلف است، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم از انسان به اندازه وسع و توانایی‌اش‌ تکلیف خواسته و ما به عینه شاهد هستیم که همکاران معلول با تمام توان و همپای افراد سالم و در مواردی بهتر از آن‌ها به ایفای وظایف خود می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه همه باید در تکریم ارباب رجوع دقت، صبر و تحمل لازم را داشته باشیم، تصریح کرد: بد‌ترین جمله‌ای که می‌توان از زبان یک مسئول و مدیر شنید، این است که بگوید «این مشکل شما است نه من»، اگر چه محدودیت‌هایی برای اجابت خواسته‌های همکاران و ارباب رجوع داشته باشیم، ولی باید به درد دل آن‌ها با صبر و حوصله گوش داده و در تسکین آلامشان بکوشیم.
بر پایه همین گزارش، در ادامه این مراسم جمعی از معلولان ضمن تشکر از مساعدت‌های دانشگاه به این قشر در خصوص مسایل و مشکلات خود نکاتی را ارایه کردند.
یاد آور می‌شود: در پایان این آیین از ۱۹ نفر از معلولان دانشگاه تبریز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز