خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

انجمن استانی از نخبگان جوان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۷

یک میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۲۵ نفر از جمعیت استان آذربایجان شرقی در رده سنی جوانان قرار می‌گیرند.

ایلنا: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: نزدیک به یک سوم جمعیت آذربایجان شرقی را جوانان تشکیل می‌دهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا لیلا جاویدان در نشست هم اندیشی پژوهشی ادارات ورزش و جوانان استانهای منطقه ۲ کشور افزود: یک میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۲۵ نفر از جمعیت استان در این رده سنی قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه باید در حوزه جوانان سیاست‌های استراتژیک تدوین و در دستگاه‌های مختلف اجرایی شود، افزود: باید در این زمینه به صورت فرابخشی برخورد شود.
وی گفت: سال گذشته ۵۹ ستاد ورزشی در آذربایجان شرقی ساماندهی شد که این آمار از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ ستاد است.
جاویدان با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار برنامه در حوزه اوقات فراغت جوانان در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: باید در این خصوص نظرات جوانان نیز احصا و در سیاست گذاری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
وی تشکیل انجمن استانی از نخبگان جوان آذربایجان شرقی تا ۲۵ ماه جاری را از اقدامات مهم در حوزه این معاونت عنوان کرد و گفت: با تشکیل این انجمن مطالبات و نظرات این قشر جمع آوری و به مسوولان ارایه می‌شود.
جاویدان استفاده از ظرفیت خیران برای برگزاری ازدواج‌های آسان را خواستار شد و گفت: تاکنون در این زمینه فرهنگ سازی نشده و باید تلاش کرد سمت و سوی فعالیت خیران به این موضوع سوق داده شود.
نشست هم اندیشی پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان‌غربی و اردبیل «منطقه ۲ کشور» با حضور رییس، معاونین، مشاورین و کار‌شناسان مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز