خبرگزاری کار ایران

با برگزاری انتخابات سراسری؛

اعضای شورای صنفی –رفاهی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۹۶

پس از پایان رای گیری اسماعیل محمدی، حسین هنرور، صابر رزاقی، علی رمضانی، هادی رضائی، فواد امینی، امین اله کمالی و خسرو محمدی قرمز گلی، و زهرا میرزایی به عنوان اعضای اصلی و زهرا نیکنام، صنم هاشم‌زاده و زهرا اره جانی به عنوان اعضای علی البدل شورای صفی رفاهی دانشگاه تبریز انتخاب شدند.

ایلنا: انتخابات سراسری شوراهای صنفی - رفاهی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: انتخابات شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه برای اولین بار است که به صورت جامع در سطح همه دانشگاه برگزار می‌شود.
حسین امامعلی پورافزود: قبلا در خوابگاه‌ها و یا دانشکده‌ها به صورت جداگانه برگزار شده بود که‌ای دوره با حضور ۲۴ نفر داوطلب برگزار گردید و ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۳ نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی افزود: پس از پایان رای گیری و شمارش آراء در محل، به ترتیب آقایان اسماعیل محمدی با ۶۹۱، حسین هنرور با ۶۰۷، صابر رزاقی با ۵۹۴، علی رمضانی با ۵۶۶، هادی رضائی با ۵۵۹، فواد امینی با ۳۱۲، امین اله کمالی با ۲۴۶ و خسرو محمدی قرمز گلی با ۲۴۴، و خانم‌ها زهرا میرزایی با ۶۱۷، به عنوان اعضای اصلی و زهرا نیکنام با ۳۲۱، صنم هاشم‌زاده با ۲۹۳ و زهرا اره جانی با ۲۸۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای صفی رفاهی دانشگاه تبریز انتخاب شدند.
لازم به ذکر است شورای صنفی دانشجویان یک تشکّل صرفا صنفی است که در محورهای امور خدماتی و رفاهی، امور مربوط به کیفیت غذا و بهداشت محیط غذاخوری‌های دانشجویی، ارائه پیشنهاد در جهت تسهیل اجرای آیین نامه شورای صنفی – رفاهی فعالیت می‌کند و برای کمک به ایجاد شرایط و فضای مناسب‌تر برای تحصیل، فعالیت و سکونت دانشجویان، همدلی میان دانشجویان و مسؤولان دانشگاه و آشنایی بیشتر آن‌ها با واقعیت‌ها و مشکلات یکدیگر و تقویت فضای مشارکت و همکاری، افزایش آگاهی دانشجویان نسبت به مسائل صنفی با مسئولان دانشگاه همکاری خواهد داشت.
اعضای این شورا برای مدت یکسال به فعالیت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز