خبرگزاری کار ایران

صنایع حامی محیط زیست آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین المللی محیط‌زیست غرفه مشترک ایجاد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۲

امسال نیز همچون سالهای گذشته غرفه صنعت و محیط زیست استان بصورت یکپارچه توانمندیهای زیست محیطی استان را به نمایش خواهد گذاشت.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجا‌ن‌شرقی از ایجاد غرفه مشترک صنعت و محیط زیست استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران خبر داد.
به گزارش ایلنا، بیوک رئیسی با اشاره به پیام سیزدهیمن نمایشگاه محیط زیست گفت: شعار امسال نمایشگاه اقتصاد سبز کلید توسعه پایدار عنوان شده و فعالیت‌های نمایشگاهی بر پایه تبیین دستاوردهای صنایع و سازمانهای سبز و حامی محیط زیست خواهد بود.
وی جلب مشارکت مشاغل و صنایع سبز، اعمال مدیریت سبز در غرفه آرایی و فرهنگ سازی و تبادل دستاوردهای زیست محیطی صنایع و سازمانهای فعال استان را از برنامه‌های محیط زیست استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ذکر کرد و گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته غرفه صنعت و محیط زیست استان بصورت یکپارچه توانمندیهای زیست محیطی استان را به نمایش خواهد گذاشت
وی از مدیران و صاحبان صنایع و تولید کننده گانی که اقدامات شاخص زیست محیطی انجام داده‌اند، خواست با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در نمایشگاه سیزدهم حضور فعال داشته باشند.
گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران – تهر ان: امسال از تاریخ ۲۹ بهمن لغایت ۲ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز