خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران:

خانواده‌های شهدا، نگهبانان انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۳

استاندار آذربایجان شرقی با تعدادی از پدران شهدا، جانبازان و آزادگان استان، دیدار کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگاه ما به خانواده‌های شهدا نگاه تشریفاتی نیست بلکه می‌خواهیم خانواده‌های شهدا را به صورت واقعی در اداره جامعه مشارکت دهیم.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده در دیدار صمیمی با تعدادی از پدران شهدا، جانبازان و آزادگان استان، که صبح امروز شنبه انجام شد، با بیان اینکه مشکلات جامعه همواره دغدغه خانواده‌های شهدا بوده است، افزود: امروز که فرصتی ایجاد شده تا بتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم از خانواده‌های شهدا انتظار همراهی و کمک دارم.
استاندار آذربایجان شرقی خانواده‌های شهدا را محل رجوع و اعتماد مردم دانست و تاکید کرد: هر کدام از شما باید خود را جای استاندار بگذارید و بگویید که چه کاری برای حل مشکلات جامعه لازم است، چون شما همیشه در بین مردم حضور دارید و می‌توانید مشکلات مردم را منتقل کنید.
وی خطاب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با بیان اینکه شما دلسوز‌ترین مشاوران بنده هستید، افزود: شما، نگهبانان انقلاب هستید و باید پاسدار خون فرزندان و عزیزان شهید خود باشید.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: پایداری و استحکام انقلاب اسلامی در طول ۳۴ سال گذشته به خاطر این است که اساس این انقلاب بر خون شهدا بنا نهاده شده و در واقع خون شهدا، بیمه‌کننده انقلاب و نظام بوده است.
وی با بیان اینکه شهدا ناظر اعمال ما هستند، افزود: انقلاب اسلامی مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران و انسان‌های دست‌پرورده آنان است.
جبارزاده خاطرنشان کرد: امروز رییس جمهور ما خود منتسب به جامعه ایثارگر و رزمنده است و چنین افرادی می‌توانند حافظ خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.
وی با بیان اینکه دکتر روحانی فردی معتقد به نظام ولایی و تبعیت عملی از رهبری است، افزود: اعتقاد به ساختار حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه مستلزم این است که در تمام کار‌ها، جلب رضایت رهبری و حاکمیت ارزش‌ها را خط مشی خود قرار دهیم و دولت تدبیر و امید نیز به این اصل مهم پایبند است.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت در مدت کوتاهی نشان داد که متناسب با اهداف و خواسته‌های مردم قدم برمی‌دارد، به ویژه در بحثمذاکرات هسته‌ای و توافق اخیر که موجب عزت و افتخار برای کشور شد.
جبارزاده با بیان اینکه این حرکت، یادگار شهدا و در خط شهدا بود، افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به پشتوانه خون شهدا توانستند با عزت و اقتدار از حقوق ملت دفاع کنند و هرچند عده‌ای از این حرکت خوشحال نیستند اما این راه، راه حق است و حرکت ملت ایران و دلسوزان کشور در این راه ادامه خواهد داشت.
وی گفت: امیدوارم چهار سال آینده توام با شکوه‌مندی و سرافرازی برای ملت ایران و حل مشکلات مردم باشد و به برکت خلوص نیت پدران و مادران شهدا، عنایت الهی شامل حال ما شود.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تشکر از ابراز لطف خانواده‌های شهدا و ایثارگران نسبت به خود، گفت: از شما می‌خواهم که دعا کنید تا در پیشگاه شهدا شرمنده نباشم و بتوانم این امتحان الهی را با سربلندی و با نمره قبولی پشت سر بگذارم.
وی این دیدار را بسیار لذت‌بخش و دلچسب توصیف و آمادگی خود را برای ارتباط دایمی و مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعلام کرد.
در این دیدار که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم در این دیدار حضور داشت، خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز برای جبارزاده در مسؤولیت استانداری آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز