خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نمی‌توان دانش‌آموزان را با آموزش سنتی تربیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۹۸

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که آموزش سنتی پاسخگوی نیازهای دانش‌آموزان آینده نیست، گفت: دنیا با سرعت در حال پیشرفت بوده و نمی‌توان دانش‌آموزان را با آموزش سنتی تربیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا صیادی در نشست صمیمی با دانشجو معلمان بسیجی با اشاره به نقش مهم بسیجی بودن در جریان تدریس،  افزود: آموزش و پرورش دو نوع سرمایه انسانی دارد، یکی سرمایه انسانی به نام معلم و دیگری سرمایه انسانی به عنوان دانش آموز، که آینده ساز کشور است.

وی با اشاره به اینکه معلمان آینده باید بدانند که ارتباط با دانش آموزان، نیازمند اطلاعات به روز است، خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان باید باور قلبی  به رسالت خطیر خود داشته باشند و در این میان دانشجو معلمان بسیجی رسالت ویژه ای دارند لذا آموزش و پرورش ما هم این رسالت را بیشتر از کشور های دیگر دنبال می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد:  شما باید مهارت انتقال مطلب در کلاس را آموخته و مهارت آموزش را به دانش آموزان یاد دهید تا کلام شما را انتقال دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر شرکت در تمام فعالیت‌های تشکل های مختلف اعم از حوزه های جهادی آن را فرصت های طلایی برای این دانشجویان دانست و گفت: عدالت، گمشده جامعه ما و شاید تمامی جوامع بشری باشد. سند تحول بنیادین در این خصوص برای اجرای عدالت آموزشی فرازهای بسیار خوبی دارد.

 ۴۵ هزار معلم و ۸۵۰ هزار دانش آموز، در مجموعه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مشغول تعلیم و تربیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز