خبرگزاری کار ایران

نماینده کارفرمایان استان آذربایجان شرقی:

اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه‌ها درد مشترک جامعه کارگری و کارفرمایی کشور بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۴

در چند سال گذشته سهم ۳۰ درصدی تولید از قانون هدفمندی یارانه‌ها تحقق نیافت

ایلنا: نماینده کارفرمایان استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه‌ها را درد مشترک جامعه کارگری و کارفرمایی خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد زیدی که در اولین نشست هم اندیشی تشکلات کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با مسئولان اتحادیه کارگران حزب اله لبنان سخن می‌گفت، افزود: در چند سال گذشته سهم ۳۰ درصدی تولید از قانون هدفمندی یارانه‌ها تحقق نیافت وافزایش قیمت حامل‌های انرزی برای بخش صنعت ایجاد مشکل کرد.
وی افزود: در فضای خاصی که شاهد تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی بودیم، مردم ایران دکتر روحانی را به عنوان رئیس جمهوری برگزیدند که نوعی ابراز نارضایتی از عملکرد دولت سابق بود که امیدواریم دولت تدبیر و امید در زمینه ایجاد اشتغال‌های جدید و سرمایه گذاری‌های مورد لزوم بسترهای مناسب را ایجاد کند.
نماینده کارفرمایان استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب خانه کارگر تشکیلات تبریز و تاکید بر سه جانبه گرایی تصریح کرد: بدون توجه به معیشت کارگران نیل به توسعه اقتصادی کشور و تامین اهداف متقابل کارگر و کارفرما امکان پذیر نیست.
اولین نشست هم اندیشی تشکلات کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با مسئولان اتحادیه کارگران حزب اله لبنان با هدف پیشبرد اهداف عالیه کنفدراسیون‌های کارگری و در راستای منافع ملی دو کشور دوست، برادر و مسلمان ایران و لبنان در سالن کنفرانس خانه کارگر تبریز برگزار شد.
همین گزارش حاکی است هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز، اتحادیه امکان استان، مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید می‌نمایند.
در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز