خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

اعلام انصراف جمعی از مسولان حمل و نقل کالای استان اصفهان از دریافت یارانه

کد خبر : ۱۵۴۲۵۹

رئیس کانون حمل و نقل کالای استان و روسای انجمن های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا با امضا کردن طوماری امروز از دریافت یارانه نقدی خود انصراف دادند.

ایلنا: رئیس کانون حمل و نقل کالای استان و روسای انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا با امضا کردن طوماری امروز از دریافت یارانه نقدی خود انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در حالی که دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور از مردم خواسته در صورت بی‌نیازی ازدریافت یارانه نقدی انصراف دهند، جمعی از مسولان حمل و نقل کالا استان اصفهان انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان اظهار داشت: افرادی که از منابع مختلف در آمد کسب می‌کنند و نیازی به یارانه نقدی ندارند، می‌توانند از در یافت یارانه خود به نفع اقشار ضعیف جامعه انصراف دهند.

صفا تاج تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در تامین منابع مالی یارانه وجود دارد بنابراین مردم با انصراف داوطلبانه می‌توانند بهترین کمک را به دولت برسانند.

در ادامه رئیس کانون کالای استان با بیان اینکه انصراف از یارانه به معنای نیاز نداشتن به یارانه نقدی نیست گفت: بلکه این به معنای گذشت از حق خود به خاطر منافع جامعه است.

باقری در پایان از سایر مسولان حمل و نقل استان در خواست کردبرای کمک به اجرای بهتر مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها که در واقع کمک به روند توسعه ملی کشور است به اجرای این طرح بزرگ ملی یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز