خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

مسؤولان برای رفع مشکلات باقی‌مانده مناطق زلزله‌زده بسیج شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۹۸

در اغلب روستاهای مناطق زلزله‌زده با وجود اینکه خانه‌ها ساخته شده اما مردم به طور کامل اسکان نیافته‌اند که لازم است دستگاه‌های مسؤول برای تکمیل امکانات لازم جهت سکونت مردم اقدامات لازم را انجام دهند. / بازسازی مناطق زلزله‌زده را زمانی تمام‌یافته تلقی می‌کنیم که همه مردم در خانه‌های دایمی خود اسکان یابند،.

. ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: بخش عمده مسایل و مشکلات مناطق زلزله‌زده استان رفع شده، اما هنوز نواقصی باقی مانده است که مسؤولان اجرایی استان باید توجه ویژه‌ای برای رفع آن‌ها داشته باشند.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده ورزقان، با قدردانی از تمام کسانی که در یک سال گذشته در امر بازسازی این مناطق تلاش زیادی کرده‌اند، افزود: در اغلب روستاهای مناطق زلزله‌زده با وجود اینکه خانه‌ها ساخته شده اما مردم به طور کامل اسکان نیافته‌اند که لازم است دستگاه‌های مسؤول برای تکمیل امکانات لازم جهت سکونت مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله‌زده را زمانی تمام‌یافته تلقی می‌کنیم که همه مردم در خانه‌های دایمی خود اسکان یابند، افزود: اطمینان دارم که مسئولان توانمند استان با همت بالا در مدت زمان کوتاه برای رفع مشکلات باقی‌مانده اقدام خواهند کرد و ان‌شاءالله در سفر بعدی به این مناطق شاهد حل تمامی مشکلات خواهیم بود.
جبارزاده همچنین تصریح کرد: بعد از پایان بازدید امروز، گزارشی از وضعیت این مناطق تهیه و به دولت تقدیم خواهم کرد تا برای حل مشکلات باقی‌مانده کمک‌های ویژه‌ای از دولت بگیریم.
گفتنی استاندار آذربایجان شرقی به همراه تعدادی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان از روند بازسازی چند روستا در مناطق زلزله‌زده استان و همچنین شهر ورزقان بازدید و در جریان آخرین وضعیت بازسازی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز