خبرگزاری کار ایران

کارآفرین بر‌تر جهان اسلام:

جنسیت در خلاقیت‌ها مطرح نیست

کد خبر : ۱۲۲۲۵۹

همایش کار وکارآفرینی به همت انجمن علمی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزارشد.

ایلنا: کارآفرین بر‌تر جهان اسلام درسال ۲۰۱۲ گفت: جنسیت در خلاقیت‌ها مطرح نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دکترسیده فاطمه مقیمی در همایش کار وکارآفرینی در دانشگاه آزاداسلامی تبریز افزود: در جامعه افراد ی هستند که کار وتلاش زیادی می‌کنند ولی از آن‌ها در جایی اسم برده نمی‌شود ولی اگر به نحوه شروع کار آن‌ها بپردازیم شاید الگوی مناسبی برای شروع کار خودمان باشد.
مقیمی خاطرنشان کرد: داشتن پشتکار، جسارت درکار، اعتماد به نفس و الگو گیری از افراد موفق وناموفق ازعوامل مهمی برای پیشرفت کار به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: ناملایمات نباید مانع کار شما بوده وبازدارنده باشند اگر اطلاعات کاری دارید نباید خسته شوید زیرا با پایداری وپافشاری به اهداف خود می‌رسید.
کارآفرین بر‌تر جهان اسلام درسال ۲۰۱۲ تاکید کرد: شاید زمانی که کار یدی مطرح بود جنسیت مفهومی داشت ولی در عصر حاضر اکثر کار‌ها با تفکر وخلاقیت انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه از ایجاد یک ایده و رشد وشکل گیری آن، خلاقیت، فن آوری وتحول به عنوان کارآفرینی یاد می‌شود افزود: درکارآفرینی فرد ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیست واحتمال اشتغالزایی برای دیگران است ولی در اشتغالزایی فرد ملزم به ایجاد شغل برای دیگران است که این دو مقوله را از هم جدامی کند.
وی تاکید کرد: درنظر گرفتن فرهنگ جامعه، وضعیت وپراکندگی جغرافیایی، سلیقه مشتری وخدمات پس از فروش مسائلی است که باید درنوآوری به آن دقت شود.
همایش کار وکارآفرینی به همت انجمن علمی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاداسلامی تبریز ۲۹ آبان ماه درسالن شهریار این دانشگاه برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز