خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی چاراویماق:

طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۳۰ هکتار در چاراویماق اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۵

با اجرای این طرح‌ها ۳۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان به کشت گندم آبی، یونجه، ذرت علوفه‌ای و باغ میوه اختصاص یافته است.

ایلنا: سرپرست مدیریت جهادکشاورزی چاراویماق از اجرای آبیاری تحت فشار در سطح۳۰ هکتار در این شهرستان خبرداد.
به گزارش ایلنا، مجید احمدی با بیان اینکه در شهرستان چاراویماق در سال جاری برای اجرای این طرح‌ها ۲ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال هزینه شده است ادامه داد: از این مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض دولتی در قالب کمک‌های فنی و اعتباری اجرای سیستم‌های نوین آبیاری بوده و مابقی آورده شخصی کشاورزان بوده است.
وی اضافه کرد: کل آبیاری تحت فشار اجرا شده در شهرستان ۵۰ هکتار می‌باشد که از این مقدار، ۳۰ هکتار آن در سال جاری به بهره برداری رسیده است و این افزایش اقبال عمومی به اجرای طرح‌های آبیاری بیانگر افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به استفاده بهینه از منابع آب و مزایای سیستم‌های نوین آبیاری در اثر فعالیت‌های ترویجی و سیاست‌های تشویقی دولت محترم است.
احمدی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها ۳۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان به اراضی آبی تبدیل شده است که به کشت گندم آبی، یونجه، ذرت علوفه‌ای و باغ میوه اختصاص یافته است.
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی چاراویماق، با اشاره به وجود تعداد زیاد متقاضیان اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان، اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبار و اجرای طرح‌های جدید شاهد رشد و شکوفایی این بخش و متعاقب آن افرایش کیفیت و کمیت تولیدات کشاورزی در شهرستان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز