خبرگزاری کار ایران

شهردار جدید تبریز:

شهردار ۲۱ عضو شورای تبریز هستم؛ عامل اختلاف نخواهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۹

نباید اختلاف سلیقه و دیدگاه‌ها باعثدلسردی یا سستی در انجام وظایف شود و فرصت خدمت را سلب کند و من هیچ گلایه‌ای از کسانی که مخالفت‌هایی انجام داده‌اند ندارم و در کنار هم به دنبال رفع مشکلات مردم و شهر خواهیم بود.

ایلنا: شهردار تبریز با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر گفت: من خود را شهردار همه ۲۱ عضو شورا می‌دانم و برای خدمت به مردم و مسوولانی که لایق و شایسته خدمت هستند وارد میدان شده‌ام.
به گزارش ایلنا، صادق نجفی در آئین معارفه خود که صبح امروز با حضور مسوولان ارشد شهری و استانی برگزار شد افزود: برای خدمت صادقانه و به دور از تنش آمده‌ام و به هیچ عنوان عامل اختلاف نخواهم شد، چراکه معتقدم فرصت خدمت محدود است و باید از این فرصت برای خدمت صادقانه ‌‌نهایت استفاده را کرد.
وی خاطرنشان کرد: نباید اختلاف سلیقه و دیدگاه‌ها باعثدلسردی یا سستی در انجام وظایف شود و فرصت خدمت را سلب کند و من هیچ گلایه‌ای از کسانی که مخالفت‌هایی انجام داده‌اند ندارم و در کنار هم به دنبال رفع مشکلات مردم و شهر خواهیم بود.
شهردار تبریز با اشاره به سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه کشور و جایگاه تبریز در افق این برنامه خاطرنشان کرد: تبریز در این سند به عنوان هولدینگ و شهر بر‌تر منطقه پیش بینی شده و اینجایگاه با برنامه ریزی مناسب و تلاش و کوشش همه جانبه قابل دسترسی است.
نجفی با اشاره به سابقه تاریخی تبریز افزود: در سال ۱۵۰۰ میلادی تبریز یکی از چهار شهر بزرگ جهان بود و در سال ۱۲۷۲ هجری شمسی با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت بزرگ‌ترین شهر کشور بود و این نشان دهنده جایگاه والای تبریز در طول تاریخ است.
وی در عین حال تصریح کرد: اولین تعهدم به مردم تبریز ایجاد سالن بزرگ همایش درشان این شهر تاریخی خواهد بود تا میزبان سرمایه گذاران بیشتری از کشورهای مختلف و بخش خصوصی باشیم.
شهردار تبریز با اشاره به رئوس برنامه‌ها و سرفصل‌های کاری خود در شهرداری تبریز افزود: تلاش برای جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی، تکریم اربای رجوع، توجه به معیشت پرسنل شهرداری، پی گیری آبدارکردن مهرانه رود، تسریع در روند احداثمترو، راه اندازی فاز اول خط یک مترو تا پایان سال، ارایه خدمات حداکثری به مردم، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و توجه به المان‌های شهری از مهم‌ترین اهداف کاری مدیریت جدید شهرداری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز