خبرگزاری کار ایران

معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۵

بر این اساس سید جلال طباطبایی، معاون پژوهش و فناوری جدید دانشگاه تبریز جایگزین علی رستمی شد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با حضور جمعی از مدیران این دانشگاه برگزار شد.
رییس دانشگاه تبریز در این آیین گفت: بر اساس آموزه‌های قرآن آموخته‌ایم که اعمال و قیام و قعود ما باید برای رضای الهی انجام پذیرد که در این صورت، کار در محیط حساس و خطیر دانشگاه در کنار ارتقای علمی و پیشرفت کشور، خشنودی خدا را نیز در پی خواهد داشت.
به گزارش ایلنا، پرویز آژیده مسئولیت‌های اجرایی در دانشگاه را شغل ثانویه توصیف کرده و وظیفه اصلی و افتخار اعضای هیئت علمی را معلمی و تدریس بیان نمود و یاد آور شد: مسئولیت‌هایی که اساتید در دانشگاه عهده دار می‌شوند در راستای پشتیبانی و زمینه سازی برای تعلیم و تربیت انجام می‌شود.
رییس دانشگاه تبریز معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه را یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار دانشگاه برشمرد و گفت: دکتر رستمی به عنوان یک مدیر و استاد موفق و پژوهشگر نمونه کشوری موجب خیر و برکات بسیاری در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه بوده‌اند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز نیز در این آیین گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین مدیران و مسئولان ما این امر جا افتاده که این مسئولت‌ها و پست‌ها ماندگار نیستند و نباید وابسته آن شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی افزود: مجموعه دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر رستمی ‌‌نهایت همکاری را با معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه دکتر طباطبایی خواهند داشت.
معاون پژوهش و فناوری سابق دانشگاه تبریز نیز در این مراسم ضمن ارایه گزارش کوتاهی از فعالیت صورت گرفته در حوزه پژوهش گفت: زمانی که بنده عهده دار مسئولیت این معاونت شدم، میانگین تعداد مقالات نسبت به اعضای هیئت علمی این دانشگاه کمتر از یک مورد بود که در حال حاضر این مقدار به چهار مقاله رسیده است.
به گفته علی رستمی، میزان در آمد و تولید ثروت این دانشگاه در سال ۱۳۸۷ به میزان ۶۰۰ میلیون تومان بود که این مقدار در حال حاضر به بیش از ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.
سید جلال طباطبایی، معاون پژوهش و فناوری جدید دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های خود برای این معاونت گفت: تعریف هدف مشخص، اصلاح روند و استراتژی‌ها برای رسیدن به آن هدف را با مدیریت دانش و تعامل با بخش‌های مختلف از اهم کارهای خود در این بخش بیان کرد.
بر اساس این گزارش، استاد نمونه کشوری، معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور، رییس مرکز فناوری اطاعات دانشگاه و معاونت حاصلخیزی و تغذیه گیاه موسسه خاک و آب تهران از جمله سوابق علمی و اجرایی معاون پژوهش و فناوری جدید دانشگاه تبریز است.
یاد آور می‌شود: در پایان این آیین با اهدای لوحی از خدمات دکتر رستمی تقدیر و حکم معاونت پژوهش و فناوری به دکتر طباطبایی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز