خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

اختلافات درون شورایی خاتمه یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۸

تبریز امروز در بهترین شرایط و موقعیت رشد و توسعه خود قرار دارد و خوشبختانه عزم استانی و شهری نیز برای تحقق این هدف بسیج شده است و ما امیدواریم با همدلی، تعامل و همکاری میان دستگاه‌ها و مسوولان این امر محقق گردد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اختلافات درون شورایی دیگر خاتمه یافته و تمامی اعضای شورای چهارم از این پس در راستای توسعه و پیشرفت تبریز در کنار هم خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام دبیری در آئین معارفه شهردار جدید تبریز با تأکید بر اینکه اختلافات درون شورایی مربوط به انتخاب شهردار حل و فصل شده است خاطرنشان کرد: تمامی ۲۱ عضو شورای شهر تبریز برای تداوم روند توسعه شهر و رساندن تبریز به جایگاه واقعی خود هم قسم شده‌اند و در این راه از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده خواهند کرد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز شرایط امروز استان و شهر تبریز را فرصت و موقعیتی استثنایی و ایده آل برای تسریع روند توسعه و رساندن تبریز به جایگاه تاریخی این شهر توصیف و خاطرنشان کرد: تبریز امروز در بهترین شرایط و موقعیت رشد و توسعه خود قرار دارد و خوشبختانه عزم استانی و شهری نیز برای تحقق این هدف بسیج شده است و ما امیدواریم با همدلی، تعامل و همکاری میان دستگاه‌ها و مسوولان این امر محقق شود.
دبیری در عین حال دوران ۸ ساله مدیریت نوین شهردار سابق تبریز را دورانی موفق در حوزه مدیریت شهری ارزیابی و خاطرنشان کرد: خدمات خالصانه و ۸ ساله مهندس نوین در مجموعه شهرداری تبریز زمینه ساز توسعه جهشی و تحول زیربنایی تبریز شد و این خدمات در تاریخ تبریز ماندگار خواهد بود.
وی در خاتمه از حسین اکبری سرپرست شهرداری تبریز نیز به جهت خدمات شبانه روزی در دوران سرپرستی قدردانی کرد.
لازم به ذکر است صبح امروز صادق نجفی به عنوان شهردار تبریز معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز