خبرگزاری کار ایران

دفتر بسیج دانشجویی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۲

تفکر بسیجی عامل بی‌نظیر برای توسعه و سازندگی است.

ایلنا: دفتر بسیج دانشجویی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل منطقه آزاد ارس در مراسم افتتاح این پایگاه بسیج دانشجویی گفت: پرورش تفکر و روحیه بسیجی عاملی بی‌نظیر برای سازندگی و توسعه و تضمینی بر سرانجام درست امور است.
محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه باید از شعارگرایی و دروغ‌پردازی در جامعه دوری کرد افزود: روحیه بسیجی با شعار گرایی رابطه‌ای ندارد و تحقق وعده‌ها و برنامه‌ها با عمل به افکار و ارزش‌های بسیج ممکن است.
وی عمل و تدبر در وصایای شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمام لحظات دوران دفاع مقدس سرشار از خاطرات و درس زندگی است و باید بیش از پیش تبیین و در بین جوانان ترویج یابد.
خادم عرب باغی افزود: ما مکلف به ادامه راه بسیجیان و شهدای دفاع مقدس و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید با الگوگیری از روحیات آن زمان و با ایستادگی در برابر مشکلات با عزمی راسخ وارد میدان عمل شویم.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دنیای پر زرق و برق امروزی ما را از ارزش‌ها دور کند و پرورش روحیه بسیجی می‌تواند یاس‌ها را به امید تبدیل کرده و نشدنی‌ها را شدنی سازد.
وی بر لزوم متخصص بودن بسیجیان در کار‌ها تاکید کرد و گفت: امروز کشور نیازمند افراد متخصص و البته متعهد است و لازم است بسیجیان با بنیه علمی عالی با استقلال فکری و قدرت تصمیم گیری در جایگاه‌های حساس قبول مسوولیت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز