خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گازآذربایجان شرقی:

عملیات گازرسانی در ۳۲ روستای میانه در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۵

تاکنون با اجرای ۸۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی۵۳ هزار و ۴۵۰ مشترک در شهرستان میانه تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: گازرسانی به ۳۲ روستای شهرستان میانه در چهار بخش مرکزی، بخش کندوان، ترکمنچای و کاغذکنان با توجه به حجم جمعیت روستایی در حال اجراست.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی که به همراه تنی چند از مدیران و مسئولین از پروژه‌های گازرسانی شهرستان میانه بازدید می‌کرد ضمن بررسی این پروژه با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه امسال بیش از ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز معادل ۱۵ درصد از حجم شبکه گاز اجرا شده در کل استان به شهرستان میانه اختصاص یافته ادامه داد: هم اکنون عملیات گازرسانی در ۳۲ روستای شهرستان میانه در حال اجرا بوده و با برگزاری جلسه هم اندیشی زمینه اجرای هر چه بیشتر طرح‌های گازرسانی در این منطقه فراهم شده است.
وی به شتاب بخشی در اجرای پروژه‌های گازرسانی تاکید کرد و گفت: باید اهتمام ویژه‌ای را برای توسعه و پیشرفت سریع پروژه‌ها بکار بسته و با کنترل مدون و توجه ویژه به مرحله طراحی پروژه‌ها، گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای میانه را در دستور کار خود قرار دهیم.
دینی تصریح کرد: تاکنون با اجرای ۸۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی۵۳ هزار و ۴۵۰ مشترک در شهرستان میانه تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند که انتظار می‌رود با بررسی پروژه‌ها و تسریع در به ثمر رسیدن پروژه‌ها زمینه لازم به منظور افزایش بهره‌مندی مردم این خطه از نعمت الهی گاز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز