خبرگزاری کار ایران

خبرهایی از هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۴۴

یک طلا و دو برنز حاصل موفقیت تیم موتای آذربایجانشرقی در قهرمانی کشور / ۵ مبارز آذربایجانشرقی به تیم ملی موتای راه یافتند. / تیم درآگون بت آذربایجانشرقی در دوهزار متر برنز و گرفت و در ۵۰۰ متر چهارم شد.

ایلنا: تیم موی تای آذربایجانشرقی در رقابتهای قهرمانی کشور در رشت موفق به کسب یک طلا و دو برنز شد و ۵ مبارز آذربایجانشرقی به تیم ملی موتای راه یافتند.
به گزارش ایلنا در رقابتهای مو تای قهرمانی کشور که توسط فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد تیم اعزامی هیات انجمن‌های ورزشی استان توسط تقی نعمت‌زاده در وزن ۸۱ - به مدال طلا رسید و سید حبیب جاوید در وزن ۸۱ - برنز و سجاد نعمت‌زاده رد وزن ۴۵ - به مدال برنز رسیدند.
همچنین از سوی کمیته فنی بهرام بیگ‌زاده و صابر اطهری به همراه ۳ مدل آور آذربایجانشرقی به تیم ملی موتای بزرگسالان کشور دعوت شدند.
تیم درآگون بت آذربایجانشرقی نیز در رقابتهای قهرمانی کشور بزرگسالان در دریاچه آزادی در دوهزار متر برنز و گرفت و در ۵۰۰ متر چهارم شد.
در این رقابت‌ها تیم آذربایجانشرقی با ترکیب علیرضا اقدامی، امیر حسن‌زاده، میلاد فرشباف، رضا صمیمی، امیرهمدانی، حسین محمدی، حسین یعقوبی، سعید حسین وند، نادر میرزایی، وحید مردانیان، ضا مقصودی، جعفر نوبخت، تراب مقصودی، اصغر سطوت، حسین مرتضی‌نژاد، سیروس ناجی، عیسی رنجبر و آرش شایان نصب به مربیگری منوچهر خسوری در این رقابت‌ها حضور یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز