خبرگزاری کار ایران

آذربایجان شرقی در صدر فوتسال ایران قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۴۳

دبیری تبریز با برتری مقابل راه ساری صدرنشین لیگ فوتسال شد. / شهرداری تبریز با برتری برابر میثاق تهران سه پله صعود کرد.

ایلنا: تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته هشتم از رقابت‌های لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران با برتری مقابل راه ساری، صدر جدول را دوباره از ان خود کرد.
در این بازی که عصر روز چهارشنبه در سالن علوم پزشکی تبریز و در حضور نزدیک به یکهزار نفر تماشاگر برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه شش بر دو به برتری رسید.
گل‌های دبیری را در این بازی فرهاد فخیم(دو گل)، میثم ایلانلو(سه گل) و جواد اصغری مقدم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند و سید محسن سادات تبار و حمید سالاری نیز برای راه ساری گلزنی کردند.
پژمان رضایی، امیرحسین نقدی، ضیا فروتن و شمس الله اخوان تیم داوری این بازی را تشکیل می‌داد و محمد رضا کرد از راه ساری و فرهاد فخیم از دبیری کارت زردی‌های این بازی بودند.
دبیری با سه امتیاز این دیدار ۲۰ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.
تیم فوتسال شهرداری تبریز در هفته هشتم از رقابت‌های لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران مقابل میثاق تهران به برتری رسید و سه پله در جدول رده بندی صعود کرد.
در این دیدار که عصر روز چهارشنبه و در سالن پورشریفی تبریز انجام شد، تیم شهرداری با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.
عبدالحمید باقری، فردین مبارکی، حسن کشاورز و ولی صفار‌ها تیم داوری این بازی بودند.
شهرداری تبریز با برتری در این دیدار ۱۴ امتیازی شد و با سه پله صعود در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
عصر دیروز نیز هلال احمر تبریز با برتری دو بر صفر مقابل منصوری قرچک ورامین با ۱۶ امتیاز تا رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.
در پایان هفته هشتم دبیری با ۲۰، گیتی پسند با ۱۸، هلال احمر با ۱۶ و شهرداری با ۱۴ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده بندی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز