خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

انتظار مردم از دولت، استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور برای رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۳

استاندار جدید هم یک فرد ارزشی و متعهد هستند که علاوه بر تلاش در عرصه دفاع مقدس، به مدت ۱۶ سال نماینده تبریز در سنگر مجلس بودند و امیدواریم با آشنایی که نسبت به قوانین و مقررات و مسایل استان دارند در مسئولیت جدید موفق باشند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۳ آبان، گفت: همان‌طور که معظم‌له تاکید کردند دولت باید در عین تحرک دیپلماسی، بیشتر به فکر درون‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور باشد و انتظار مردم هم همین است.
به گزارش ایلنا آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عصر امروز(دوشنبه) در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مسئولیت در فرهنگ اسلامی، امانت است، افزود: مهم‌ترین ویژگی که در قرآن و روایات برای خدمت‌گزاران مطرح شده امین بودن و باکفایت بودن و در یک جمله شایسته‌سالاری است که عمده آن در تخصص، تعهد، مدیریت و پاک‌دستی متجلی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی، یک نظام مردمی و دینی است، اظهار داشت: برای حاکمیت اسلام در کشور بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم شده است، لذا باید نمادهای حکومتی ما، نمادهای علوی بوده و تمام ادارات و نهادهای کشور رنگ و بوی علوی و فاطمی و حسینی به خود بگیرند.
امام جمعه تبریز با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بدحجابی، تاکید کرد: البته وضعیت کشور نسبت به قبل از انقلاب تفاوت بسیاری کرده است اما خانواده‌های شهدا و متدینین، انتظار بیشتری از نظام جمهوری اسلامی دارند و باید تدبیری اندیشیده شود تا شاهد بازگشت برخی مسایل ناگوار نباشیم.
آیت‌الله مجتهد شبستری افزود: بخش عمده مشکلات اقتصادی و فرهنگی مربوط به دسیسه‌های دشمنان است، با این حال مردم انتظار دارند این مشکلات تا جایی که امکان دارد زود‌تر حل شود.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با قدردانی از زحمات آقای بیگی در مدت بیش از پنج سال تصدی مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی، گفت: همه ما در طول این مدت به ویژه در پیشامد ناگوار زلزله ارسباران و در زمینه‌های دیگر همچون ملاقات‌های مردمی، سفر به شهرستان‌ها، رسیدگی به مشکلات مردم و جذب سرمایه‌گذاری شاهد فعالیت‌های چشمگیر ایشان بودیم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
وی همچنین انتصاب آقای جبارزاده به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت و افزود: ایشان هم یک فرد ارزشی و متعهد هستند که علاوه بر تلاش در عرصه دفاع مقدس، به مدت ۱۶ سال نماینده تبریز در سنگر مجلس بودند و امیدواریم با آشنایی که نسبت به قوانین و مقررات و مسایل استان دارند در مسئولیت جدید موفق باشند.
آیت‌الله مجتهد شبستری، استاندار جدید را به استفاده از نیروهای معتدل توصیه کرد و گفت: الحمدلله امنیت و آرامش در استان ما برقرار است و امیدواریم در تداوم این مسیر شاهد همکاری و همدلی همه مسئولان با استاندار جدید باشیم.
وی تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از استاندار جدید است و این حمایت، مادامی که ایشان در مسیر اعتدال، ارزش‌های اسلامی و تعالی و سعادت استان باشند ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز