خبرگزاری کار ایران

مشاهیر سخن منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۴

«مشاهیر سخن» با محوریت عاشورایی و نشر ابعاد قیام حسینی(ع) و در زیرشاخه‌های ابنیه قدیمی، علما، مساجد، مداحان، شعرای آئینی، تاریخ هیئات حسینی و محلات بیست گانه قدیمی شهر تبریز به زیور طبع آراسته گردیده است.

ایلنا: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار کتاب «مشاهیر سخن» تألیف مجتبی‌زاد صادق خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی به خبرنگاران گفت: «مشاهیر سخن» با محوریت عاشورایی و نشر ابعاد قیام حسینی(ع) و در زیرشاخه‌های ابنیه قدیمی، علما، مساجد، مداحان، شعرای آئینی، تاریخ هیئات حسینی و محلات بیست گانه قدیمی شهر تبریز به زیور طبع آراسته شده است.
وی افزود: قیام حضرت ابا عبدا… الحسین(ع) و یارانش دارای ابعاد جهانشمول اجتماعی، سیاسی، مذهبی و عرفانی است و نباید به ذکر مصیبت در این حوزه بسنده کرد.
میلانی ادامه داد: اگر ابعاد شخصیتی امام سوم شیعیان به درستی به جهانیان معرفی شود همه جهان اعم از همه ادیان و ملل شعار جهانی «یا حسین» سر خواهند داد.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی بر لزوم بدعت‌زدایی از آئین‌های عاشورایی و تلاش برای تبیین محتوای عمیق قیام عاشورا تأکید کرد و گفت: شاعران، مداحان، نویسندگان و برنامه‌ریزان می‌بایستی اجازه ندهند بدعت‌ها و خرافات بر جریان عزاداری‌ها تسلط داشته باشند.
میلانی خاطرنشان کرد: کتاب مشاهیر سخنی توسط انتشارات منشور و با همکاری حوزه هنری آذربایجان شرقی در قطع وزیری و شمارگان یک هزار نسخه و با تعداد صفحات یک هزار و ۴۵۰ صفحه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز