خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

باید توسعه ورزش‌های همگانی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۸۵

جابر اسدی به عنوان اولین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جدیدالتأسیس هوراند معرفی شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر توسعه ورزش‌های همگانی در سطح جامعه تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در جلسه شورای اداری هوراند سخن می‌گفت افزود: باید با همراهی و همکاری مردم و مسوولان و فرهنگ سازی مناسب، توسعه ورزش‌های همگانی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم.
وی در ادامه منطقه ارسباران را منطقه‌ای با پیشینه تاریخی، فرهنگی درخشان برشمرد و تقویت ورزش منطقه و حمایت از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از اولویت کاری این اداره کل برشمرد.
اسبقیان گفت: شهرستان جدید التأسیس هوراند یک منطقه مستعد با جوانان پرشور و ورزشکار است که امیدواریم با تدابیر لازم و برنامه ریزی مناسب بتوانیم گام‌های عملی در جهت حمایت از ورزش منطقه برداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: با ارتقاء هوراند به شهرستان برنامه ریزی کرده‌ایم تا سهم اعتبارات ورزش این شهرستان را مشخص و برای سال ۹۳ پروژه‌های ورزشی متناسب با قابلیت‌های منطقه را لحاظ تا در بودجه سال ۹۳ پیش بینی لازم اعمال شود.
وی همچنین گفت: برای سالجاری نیز جهت مرمت و تجهیز اماکن ورزشی هوراند اعتبار لازم اختصاص یابد.
در پایان این مراسم جابر اسدی به عنوان اولین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جدیدالتأسیس هوراند معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز