خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

مقاوم‌سازی تاسیسات برق بازدارنده تهدیدات است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۵

انرژی برق به عنوان یک شریان حیاتی است که در صورت آسیب دیدن آن، سایر زیرساخت‌های حساس کشور نیز مختل خواهند شد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزگفت: لحاظ پدافند غیرعامل و مقاوم سازی تاسیسات برق یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات است.
به گزارش خبرنگار ایلنا افشین روشن میلانی با اشاره به نامگذاری پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل با عنوان تامین انرژی پایدار، افزود: انرژی برق به عنوان یک شریان حیاتی است که در صورت آسیب دیدن آن، سایر زیرساخت‌های حساس کشور نیز مختل خواهند شد.
وی تاکید کرد: صیانت از مراکز تولید، انتقال و توزیع برق با هدف کاهش آسیب پذیری مراکز ثقل صنعت برق ضرورتی انکار ناپذیر است که یکی از اصول مقابله با این تهدیدات لحاظ نمودن پدافند غیر عامل است.
روشن میلانی افزود: ایمن سازی تجهیزات توزیع برق از طریق مقاوم سازی پستهای برق حساس و تعویض تجهیزات این پست‌ها از اقدامات این شرکت در راستای عمل به پدافند غیر عامل است.
وی با بیان اینکه شیوه تهدیدات با رشد سریع فن آوری پیوسته تغییر می‌کند، اظهار داشت: مهندسین صنعت برق پدافند غیر عامل را با شیوه‌ای کاملا «هوشمندانه و نوآورانه پیگیری می‌کنند تا همواره آمادگی مقابله با تهدیدات جدید را داشته باشند.
روشن میلانی پدافند غیر عامل را تلاشی جمعی ارزیابی کرد و افزود: در این مقوله متخصصین رشته‌های مختلف باید اطلاعات و دانش خود را با یکدیگر تبادل نمایند تا راهکارهای بهینه در اختیار مراکز حساس قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت در راستای ارج نهادن به ایده‌های نو، از طرح‌های جدیدی که ضریب اطمینان و پایداری شبکه‌های برق را در برابر انواع تهدیدات سخت و نرم افزایش دهد، استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز