خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

طرح چهره به چهره بهترین شیوه برای ترویج زکات است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۶

برای اجرای بهتر و جمع آوری بیشتر زکات آسیب‌شناسی نقاط ضعف و اصلاح امور مربوط به آن ضروری است.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در جلسه مسئولان شورای زکات استان بر اجرای طرح چهره به چهره جمع آوری و ترویج زکات تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلناحسین دشتی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان شورای زکات شهرستان‌ها افزود: بهترین شیوه برای فرهنگ سازی و ترویج پرداخت زکات در بین مردم اجرای طرح چهره به چهره است.
وی تصریح کرد: برای اجرای بهتر و جمع آوری بیشتر زکات آسیب‌شناسی نقاط ضعف و اصلاح امور مربوط به آن ضروری است.
دشتی با بیان اینکه اطلاع رسانی در مورد زکات به افزایش میزان آن و نیز به فرهنگ سازی زکات کمک می‌کند اظهار داشت: تبلیغات می‌دانی، دیوار نویسی و نصب تابلو در ورودی‌های شهر‌ها از روش‌هایی هستند که به نهادینه شدن زکات در بین مردم کمک می‌کنند.
وی گفت: برخی از مردم نمی‌دانند که زکات دادن واجب است که باید در این مورد تبلیغ و اطلاع رسانی شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و تشویق زکات دهندگان انعکاس اقدامات خیرخواهانه آنان ضروری است.
وی از ساخت ۶۶ مسجد در مناطق زلزله زده استان از محل اعتبارات زکات استان خبر داد و افزود: به همین منظور ۲۰ میلیارد ریال اعتباز زکات واجب از طریق بنیاد برکت برای ساخت این تعداد مسجد در مناطق زلزله زده استان تخصیص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز