خبرگزاری کار ایران

تیرانداز تبریزی به اردوی تیم تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشور دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۶

فرزانه عسگری در اردو برای حضور در مسابقات جهانی تایلند آماده می‌شود.

ایلنا: فرزانه عسگری تیرانداز تبریزی به آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ملی پوشان دعوتی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین از فردا چهارشنبه برای حضور در مسابقات جهانی تایلند وارد اردو می‌شوند.
فرزانه عسگری به همراه ابراهیم رنجبر، سیدشهاب الدین بصام تبار، سیدمحمدرضا عزیزیان، مجید کاکوش، محدثه کهنسال، سیده زهرا حسینی(تهران)، رهام شهابی‌پور، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور(کرمان)، زهره ابراهیمی(خراسان رضوی) و غلامرضا رحیمی(خوزستان) کمانداران دعوتی به اردو و اعزامی به مسابقات جهانی تیروکمان تایلند هستند.
اردوی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین از یکم تا پنجم آبان ماه در تهران برپاست و ملی پوشان کشورمان ششم آبان ماه تهران را به مقصد بانکوک محل برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی معلولین جهان ترک خواهند کرد.
تمرینات کمانداران در اردوی متصل به اعزام، زیر نظر حجت اله واعظی(سرمربی)، مصطفی حبیبیان، کلثومه غلامی(مربیان) و محبوبه محمد‌زاده به عنوان سرپرست، برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز