خبرگزاری کار ایران

کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با راهکارهای سفرهای خارجی آشنا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۴

امروزه با گسترش دانش و اطلاعات، استفاده بیش از حد سازمان‌ها و مردم ازسیستم مکانیزه اطلاعات درامورات روزمره، ضرورت بکارگیری راهکارهای پیشگیرانه را درناکام گذاشتن فرصت طلبان ایجاب می‌نماید.

ایلنا: به منظور ارتقاء دانش و معلومات مربوط به سفرهای خارجی کارکنان و همچنین آشنایی با توصیه‌های ایمنی و امنیتی، یک دوره آموزشی با حضورمسئولین و رؤسای واحدهای مختلف منطقه ۸ عملیات انتقال گازایران در تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گازایران، دراین دوره آموزشی یک روزه، علی نیازمند ازاساتید دانشگاه تبریز، اطلاعات مبسوطی دررابطه با ایمنی و امنیتی سفرهای خارجی، اقدامات و احتیاط‌هایی که باید در هنگام انجام سفرهای خارجی رعایت گردد را مطرح و در جمع حاضرین مورد بحثو تبادل نظر قرار داد.
وی گفت: امروزه با گسترش دانش و اطلاعات، استفاده بیش از حد سازمان‌ها و مردم ازسیستم مکانیزه اطلاعات درامورات روزمره، ضرورت بکارگیری راهکارهای پیشگیرانه را در ناکام گذاشتن فرصت طلبان ایجاب می‌نماید.
همچنین دراین کارگاه آموزشی، اهمیت اطلاعات و سازمان‌های اطلاعاتی، وظایف و اهداف سازمان‌ها، اعضاء و گروه‌های زیرمجموعه و معلومات دیگری از نحوه عملکرد سازمان‌های اطلاعاتی به شرکت کنندگان آموزش داده شد و شرکت کنندگان دیدگاه‌های خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز