خبرگزاری کار ایران

مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی:

حفظ آمادگی کارکنان گاز در زمان بحران اهمیتی ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۵

سمینار زلزله در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: حفظ آمادگی کارکنان گاز در زمان بحران اهمیتی ویژه دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا برقی مقدم که در سمینار زلزله در شرکت گاز آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، با اشاره به موقعیت زلزله خیز استان گفت: ارائه خدمات ایمنی و شایسته برای مردم جزء لاینفک اهداف اجرایی در شرکت گاز بوده و در این راستا باید با برگزاری چنین سمینارهایی نیاز ملموس و ضرورتی مهم در بخش آموزش و شناخت کارکنان با الزامات ایمنی در شرایط بحرانی فراهم شود.
وی اظهار داشت: گاز طبیعی به جهت ماهیت خطرآفرین آنکه درصورت عدم کنترل و دقت کافی منجر به بروز حوادثناگوار می‌شود. شرکت گاز را به عنوان متولی توزیع و حفظ ایمنی این نعمت الهی در سرآمد سازمان‌های دخیل در مدیریت بحران قرار داده است.
برقی مقدم بر لزوم آموزش و مانور عملی کارکنان تاکید کرد و گفت: زلزله سال گذشته تجربه‌ای تلخ بود ولی از هر لحاظ آمادگی این شرکت را مورد سنجش قرار داده و نقاط ضعف و قوت عملکرد را معین ساخت که بحمداله با حضور به موقع کارکنان و قطع به موقع جریان گاز هیچ حادثه ناگوار ناشی از گاز رخ نداد.
خاطرنشان می‌شود در این سمینار مباحثی نظیر فرهنگ سازی ایمنی، شبکه‌های گازرسانی، سیستم‌های ضد زلزله، مثلث‌های حیاتی، اقدامات اجرایی قبل و بعد از زلزله، مقاوم سازی غیرسازه‌ای مورد بحثقرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز