خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

صالحی‌امیری می‌تواند در ورزش کشور اثرگذار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۰۵

با توجه به اشراف دکتر سید رضا صالحی امیری به مبانی ارزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور به دلیل حضور چندین ساله در عرصه آموزش و پژوهش، این موضوع می‌تواند در برنامه ریزی‌ها و تصمیم سازی‌ها در حوزه جوانان و ورزش موثر واقع شود.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: دکتر سید رضا صالحی امیری در ورزش کشور می‌توانداثر گذار باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزود: دکتر سید رضا صالحی امیری فردی فرهنگی و صاحب تفکر و با برنامه ریزی دقیق که با توجه به سوابق می‌تواندمنشاء خدمات ارزنده‌ای برای جوانان و ورزش باشد.
وی با اشاره به بهره گیری دکتر سید رضا صالحی امیری از تمامی ظرفیتھای علمی و تخصصی در دو ماه گذشته اظهار داشت: این اقدام می‌تواند خودکفایی ورزش در حوزه علمی ومدیریتی را در پی داشته باشد.
اسبقیان گفت: با توجه به اشراف دکتر سید رضا صالحی امیری به مبانی ارزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور به دلیل حضور چندین ساله در عرصه آموزش و پژوهش، این موضوع می‌تواند در برنامه ریزی‌ها و تصمیم سازی‌ها در حوزه جوانان و ورزش موثر واقع شود.
اسبقیان با بیان اینکه استفاده از تمامی ظرفیتھای ساختاری کشور می‌تواند خودکفایی ورزش کشور را به دنبال داشته باشد، اظهار داشت: دکتر سید رضا صالحی امیری با اولویت بندی، شاخصهای استفاده از منابع ارگان‌ها، نهاد‌ها و بخش خصوصی را در دست اقدام دارد تا با فعال سازی این بخش‌ها، باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها در جهت استقلال و خودکفایی مالی گام بردارند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین گفت: مبانی ارزشی انقلاب شکوه‌مند اسلامیمان و باورهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی و تاکید دکتر صالحی بر این موضوع، می‌تواند بستر فعالیتهای مهمی در بخشهای فرهنگی و ورزشی را ایجاد کند.
وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری توسعه همه جانبه ورزش همگانی کمک شایان به رشد و بالندگی منابع انسانی جامعه خواهد کرد که دکتر سید رضا صالحی امیری با توجه به نگاه واقع گرایانه اثر گذاری ورزش همگانی بر ورزش قهرمانی، توسعه همه جانبه ورزش در کلیه بخش‌ها را مورد توجه دارد.
وی تصریح کرد: از آنجایی که نگرش دکتر صالحی هم به ورزش و هم در موضوع جوانان واقع بینانه است از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود با بررسی شاخصهای بارز وی و دادن رای اعتماد، در اجرایی شدن این برنامه‌ها مجموعه ورزش و جوانان را همراهی کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پایان گفت: با‌شناختی که ازشخصیت دکتر دکتر سید رضا صالحی امیری دارم ایشان به طور قطع تمام ظرفیت‌ها و قابلیتهای موجود ورزش کشور را به کار خواهد گرفت و بنده نیز به عنوان یک خدمتگزار جامعه ورزش کشور از همه نمایندگان دلسوز مردم در مجلس شورای اسلامی، عالمان، نخبگان و دلسوخته گان ورزش می‌خواهم دست در دست یکدیگر داده و این کار‌شناس صاحب نظر و با تجربه و متهعد را در تحقق این هم یاری نمایند تا ورزش کشوردر جهت فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهورر ارجمند دکتر روحانی به جایگاه واقعی و مورد انتظار برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز