خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

آسان‌سازی ازدواج، نیاز اصلی جامعه امروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۱

امروز مهریه به دغدغه بزرگی برای خانواده‌ها تبدیل شده است و راه را برای ازدواج بسیاری از جوانان مسدود کرده است.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: آسان‌سازی ازدواج، نیاز اصلی جامعه امروزی است و این موضوع باید در کنار رفع مشکلات دیگر جوانان از جمله مسکن و اشتغال، جزو اولویت‌های کشور باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج در تبریز، با بیان اینکه ازدواج، عامل مهمی در رشد معنوی جوانان است، افزود: ازدواج، به عنوان سنت حسنه حضرت رسول اکرم(ص)، نقش بسیار مهم و حیاتی در کاهش معضلات اجتماعی جامعه دارد.
وی سنگینی مهریه و تجملات ویرانگر را مانع شکل‌گیری ازدواج در جامعه دانست و با بیان اینکه چنین رفتارهایی مورد پسند دین اسلام نبوده و نیست افزود: امروز مهریه به دغدغه بزرگی برای خانواده‌ها تبدیل شده است و راه را برای ازدواج بسیاری از جوانان مسدود کرده است.
نصرتی افزود: مرتفع کردن چنین مسایل حاشیه‌ای و فرعی که مشکلی اساسی در راه ازدواج جوانان است نیازمند فرهنگ‌سازی و عزم همگانی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر آموزش‌های مربوط به زندگی مشترک به جوانان، گفت: باید با ایجاد همسویی و هماهنگی لازم بین بخش‌های مسئول، جوانان را از مزایای زندگی مشترک سالم در جامعه بهره‌مند کنیم.
گفتنی است در آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج و اختتامیه پنجمین جشنواره پیوند آسمانی و نمایشگاه ازدواج آسان که در فرهنگ‌سرای الغدیر تبریز با حضور بیش از ۴۰۰ زوج جوان برگزار شد، از ۱۷ نفر از خیرین و خادمین امر ازدواج استان قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز