خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

تعاونی‌های آذربایجان شرقی بیش از دو هزار و ۹۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۴۲

باید در زمینه نهادینه کردن تعاون در جامعه از کودکی فرهنگ سازی شود تا از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دور باشیم.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از رشد ۳۰ درصدی شرکت‌های تعاونی در شش ماهه نخست سالجاری نبست به زمان مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش ایلنا، یونس فاتح در شصت و سومین جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی که در شرکت آکیا خودرو برگزار شد همچنین به اشتغالزایی بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر توسط تعاونی‌ها در شش ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۲ تعداد ۱۶۶ شرکت تعاونی با عضویت ۴ هزار و ۱۳۳ نفر در استان ایجاد شده است که نسبت به زمان مشابه سال قبل از رشد ۳۰ درصدی برخوردار است.
وی افزود: تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی دارای توان و ظرفیت‌های بالایی برای ساماندهی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی در جهت ایجاد توسعه انسانی پایدار هستند.
فاتح با بیان اینکه تعاونی نماد همکاری و مشارکت مردم بوده و باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: باید در زمینه نهادینه کردن تعاون در جامعه از کودکی فرهنگ سازی شود تا از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دور باشیم.
وی خاطرنشان کرد: گسترش تعاونی‌ها موجب توزیع عادلانه ثروت در کشور می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز