خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی؛

مشارکت نزدیک به ۹۸درصدی مردم ورزقان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۸۰

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی بیشترین مشارکت مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد را متعلق به مردم ورزقان دانست و گفت: ۹۷.۷۲ درصد ورزقانی‌ها در این انتخابات شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، صمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگاران شمار شرکت کنندگان در پای صندوق های رای در استان را بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم استان در این انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس در سال ۹۸ افزایش داشت.

وی میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد را تا حدود ساعت ۲۴ نزدیک به ۴۴ درصد اعلام کرد و افزود: شهرستان ورزقان با ۹۷.۷۲ درصد اولین شهرستان استان از نظر مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد است و در شهرستان های اسکو و هوراند به ترتیب ۹۰.۰۷، ۸۷.۵۴ درصد مشارکت ثبت شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به آرای نامزدهای ریاست جمهوری در استان اعلام کرد: سید ابراهیم رئیسی بیش از ۷۵۵ هزار رای، عبدالناصر همتی بیش از ۱۷۳ هزار رای، محسن رضایی ۱۵۳ هزار رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۴۹ هزار رای کسب کردند.

 شهرستان ورزقان در ۷۰ کیلومتری تبریز و در منطقه ارسباران واقع شده و دارای دو بخش مرکزی و خاروانا است و هفت دهستان و ۱۶۲ روستا را در خود جای‌داده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ،  انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و ماندران همچنین میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز