خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

آتش نشانان نماد بارز ایثار در شهرداری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۶

کمتر افرادی را می‌توان یافت که با گذشتن از خود به فکر همنوعان و هموطنان خود باشند و این خصیصه بارز در آتش نشانان متجلی است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز آتش نشانان را نماد بارز ایثار در پروسه خدمات رسانی شهرداری تبریز توصیف کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در مراسم رژه یگان‌های امدادی و عملیاتی آتش نشانی شهرداری تبریز با تأکید بر جایگاه ارزشی خدمات و فداکاری‌های نیروهای جان بر کف این سازمان افزود: شغل آتش نشانی تنها شغل در مجموعه شهرداری تبریز به شمار می‌رود که آتش نشان بر اساس علاقه و حس درونی خود آن را انتخاب می‌کند و در این شغل با تمام توان و انرژی به فکر خدمت به هم نوع و تأمین آسایش و آرامش و امنیت مردم است.
وی ریشه علاقه افراد به کار آتش نشانی را درونی و حسی دانست و تصریح کرد: کمتر افرادی را می‌توان یافت که با گذشتن از خود به فکر همنوعان و هموطنان خود باشند و این خصیصه بارز در آتش نشانان متجلی است.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال با تأکید بر لزوم آمادگی روحی و روانی دائمی فعالان و نیروهای آتش نشانی تبریز، بالا بودن آمادگی در تمامی ابعاد را زمینه ساز ارایه خدمات بهینه، مطلوب و موثر ارزیابی کرد.
اکبری با اشاره به اینکه باید با علم و تکنولوژی روز دنیا هم گام بود خواستار توجه بیش از پیش به این امر شد.
وی همچنین تلاش برای خرید ماشین آلات و تجهیزات مدرن و روز دنیا، ارتقای سطح دانش و آموزش نیرو‌ها، افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی، روی آوری به آخرین دستاوردهای فن آوری روز دنیا، بهره گیری از تجارب دیگر کشور‌ها، استفاده از تجربیات پیشکسوتان آتش نشانی در تدوین سیاست‌ها و راهبردهای اجرایی و عملیاتی و توجه جدی به آموزش‌های عمومی در حوزه ایمنی و بحران را از مهم‌ترین و اصلیترین اولویت‌های مدیریت شهری تبریز برای تقویت هرچه بیشتر این سازمان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز