خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتسال دبیری تبریز:

فقط از نتیجه بازی اخیر تیم فوتسال دبیری تبریز راضی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۰۹

مرور برنامه‌های مختلف تاکتیکی یکی از اهداف ما در این بازی بود و حتی به صورت سه نفره و چهار نفره نیز تعویض کردیم و از جوانان تیم نیز بیشتر استفاده کردیم.

ایلنا: مربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تنها از نتیجه دیدار دبیری با تیم ماهشهر راضی هستیم و نحوه بازی تیم رضایت بخش نبود.
به گزارش ایلنا شهاب سفال منش با بیان اینکه انتظارتمان در این بازی از بازیکنان تیم بالا بود اظهار داشت: نیمه اول تفکرات تاکتیکی تیم غالب نشد، اما در نیمه دوم بهتر شدیم.
وی افزود: در این بازی بازیکنان تیم دبیری در نواختن ضربات پایانی کم دقت بوده و برای همین فرصت‌های زیادی خصوصا در نیمه اول از دست دادیم.
سفال منش تصریح کرد: خط دفاع و دروازه‌بان تیم ما در این بازی به دلیل دفاعی کار کردن حریف محک جدی نخوردند، اما در هر صورت لازم بود هم رضا موثق و هم مرتضی فراهانی در شرایط مسابقه قرار گیرند و در مجموع عملکرد هر دو دروازه‌بان مثبت بود.
سرمربی سابق تیم فوتسال پتروشیمی تبریز بازی تیم دبیری با عملیات غیر صنعتی ماهشهر دیدار تدارکاتی برای تیمش دانست و گفت: مرور برنامه‌های مختلف تاکتیکی یکی از اهداف ما در این بازی بود و حتی به صورت سه نفره و چهار نفره نیز تعویض کردیم و از جوانان تیم نیز بیشتر استفاده کردیم.
اسکوربورد سالم بود شهرداری را هم می‌بردیم
سفال منش با بیان اینکه از ۱۲ امتیاز بازی‌های تبریز ده امتیاز را گرفتیم متذکر شد: اگر اسکوربورد سالن پورشریفی در بازی با تیم شهرداری مشکل نداشت قطعا بازی با این تیم را با پیروزی پشت سرگذاشته و تمام ۱۲ امتیاز ممکن را کسب می‌کردیم و باید ذکر کنم برنامه ما کسب ۴ امتیاز در هر دو بازی است و تا اینجا بسیار خوب عمل کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز