خبرگزاری کار ایران

یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، میزبان چهره‌های شاخص فرهنگی انقلاب اسلامی

کد خبر : ۱۰۸۶۰۷

مهدی کوچک‌زاده، محمد حسین جعفریان، گلعلی بابایی، مازیار بیژنی، رضا امیرخانی، محمدرضا بایرامی، سهیل کریمی و مسعود ده‌نمکی از چهره‌های شاخص شرکت کننده در نشست‌های گفتمان، در حاشیه خواهد بود که در طول برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

ایلنا: نشست اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسامی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز با حضور چهره‌های شاخص جبهه فرهنگی در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حالی برگزار خواهد شد که اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برنامه‌های جنبی نمایشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.
در این نشست‌ها که با عنوان گفتمان، در حاشیه برگزار می‌شود، مهدی کوچک‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هئیت‌علمی دانشگاه مدرس با موضوع «گفتمان انقلاب اسلامی» از ساعت ۱۸ روز یکشنبه هفتم مهرماه در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز در تالار گفتمان به سخنرانی خواهد پرداخت.
از دیگر چهره‌های شاخص که مه‌مان این برنامه خواهند بود، حضور محمد حسین جعفریان با موضوع شعر انقلاب اسلامی، گلعلی بابایی با مبحثتاریخ مقاومت و انقلاب اسلامی، مازیار بیژنی با موضوع هنر انقلاب اسلامی، رضا امیرخانی و محمدرضا بایرامی با مبحثادبیات داستانی انقلاب اسلامی، سهیل کریمی با موضوع نهضت جهانی انقلاب اسلامی و مسعود ده‌نمکی با مبحثسینمای انقلاب اسلامی است.
نشست‌های «گفتمان، در حاشیه» را کتاب آرمانشهر؛ مرکز توزیع و نشر کتب و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌کند.
کارگاه‌های آموزشی، اکران فیلم‌های مردمی جشنواره عمار، معرفی کتاب و مسابقه کتاب‌خوانی و نمایشگاه عکس و کاریکاتوراز دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز است.
نمایشگاه بین الملی کتاب تبریز، پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور پس از نمایشگاه کتاب تهران و بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور است که در محل دایمی نمایشگاه‌های تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰، برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز