خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اعلام شد؛

۱۵ آبان ماه آخرین مهلت بیمه نمودن کندو‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۵

زنبورداران برای جلوگیری از خسارات احتمالی جهت بیمه نمودن کندوهای زنبور عسل تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه فرصت دارند کندوهای خود را بیمه کنند. / بیمه کندو‌ها تنها در مواقع فعالیت زنبورهای عسل که امکان بازکردن درب کندو جهت بررسی جمعیت آن و سلامتی کلونی فراهم باشد انجام می‌شود.

ایلنا: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: زنبورداران برای جلوگیری از خسارات احتمالی جهت بیمه نمودن کندوهای زنبور عسل تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه فرصت دارند کندوهای خود را بیمه کنند.
به گزارش ایلنا، غفورعبدالهی درگفتگو با خبرنگاران افزود: بیمه کندو‌ها تنها در مواقع فعالیت زنبورهای عسل که امکان بازکردن درب کندو جهت بررسی جمعیت آن و سلامتی کلونی فراهم باشد انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی جزو مناطق سردسیر کشور است ادامه داد: به همین علت از سوی گروه خدمات بیمه‌ای استان، مهلت بیمه کندو‌ها تا تاریخ ۱۵ آبان ماه جاری اعلام شده است.
عبدالهی با اشاره به اینکه صندوق بیمه کشاورزی به‌منظور تنوع در ارائه خدمات، جهت پوشش بیمه‌ای محصول زنبور عسل حوادثحین حمل و نقل و جابجایی کوچ، بارندگی سیل‌آسا، خشکسالی، سرما و گرمای ناگهانی، حمله وحوش، سمپاشی، آتش‌سوزی غیرعمد به هنگام استقرار از کندو‌ها(زمان فعالیت کندو)، سیل، زلزله، طوفان و صاعقه را مشمول طرح دانسته است افزود: همچنین آفات و بیماری‌های لوک آمریکایی و اروپایی، نوزما، بیماری ویروسی فلجی، کنه واروا و کنه آکاراپیس را مشمول پرداخت بیمه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز