خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

توسعه فضای سبز، سیاست راهبردی شورای چهارم تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۲

با توجه به بافت متراکم شهری و نیز افزایش آلودگی هوای تبریز، توسعه و افزایش فضای سبز شهری باید در اولویت کاری شهرداری تبریز قرار گیرد.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز را اولویت شورای چهارم تبریز اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثگفت: طراحی و احداثپارک‌ها و بوستان‌های محلی جدید، پارک‌های تخصصی، کاشت درخت و درختچه در اراضی خالی، گل کاری و مهم‌تر از همه تلاش برای حفظ و نگهداری فضای سبز موجود از جمله الزامات و پیش شرط‌های لازم برای توسعه فضای سبز شهری تبریز به شمار می‌رود که این برنامه‌ها از سوی شورای چهارم با جدیت دنبال خواهد شد.
وی از حاشیه اتوبان‌های شمالی و جنوبی تبریز به عنوان ظرفیتی بالقوه برای ایجاد و توسعه فضای سبز شهر و نیز کمربند سبز تبریز یاد کرد و گفت: حاشیه و دو طرف اتوبان‌های شهید کسایی و پاسداران مناسب‌ترین مکان برای ایجاد کمربند سبز در تبریز است که به زودی مراحل کاشت این مسیر‌ها از سوی شهرداری تبریز آغاز خواهد شد.
محدثافزود: با انجام تدابیر ویژه و با توجه به اهمیت احیای کمربند سبز در حاشیه دو اتوبان مذکور به لحاظ منظر زیبا برای میهمانان و مسافران ورودی به تبریز، این طرح طی سه ماه آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه کاشت درخت و درختچه در طرفین کمربندی‌های باجدیت و سرعت بالا دنبال خواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به بافت متراکم شهری و نیز افزایش آلودگی هوای تبریز، توسعه و افزایش فضای سبز شهری باید در اولویت کاری شهرداری تبریز قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز