خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

ایجاد نشاط و شادابی در جامعه اولویت اصلی شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۸۱

مجموعه شهرداری تبریز از اولین روزهای استقرار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به طور شبانه‌روزی با اجرای برنامه‌های مختلف برای عمران و آبادانی و پاکیزگی شهر تلاش می‌کنند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه اولویت اصلی شهرداری تبریز است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبری در جشن ولادت حضرت امام رضا(ع) که توسط شهرداری منطقه یک تبریز برگزار شده بود، افزود: مجموعه شهرداری تبریز از اولین روزهای استقرار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به طور شبانه روزی با اجرای برنامه‌های مختلف برای عمران و آبادانی و پاکیزگی شهر تلاش می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای در همه مناطق شهر تبریز خاطر نشان کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح سطح رضایتمندی مردم و نیز استقبال عمومی از محور‌ها و تنوع خدمات ارایه شده به محلات نزد عموم مردم افزایش یافته و در کنار آن شاهد تغییر چهره ظاهری شهر در تمامی بخش‌ها اعم از تنظیف، زیباسازی، آسفالت رویه و اساسی و نیز ساماندهی مبلمان شهری هستیم.
سرپرست شهرداری تبریز همچنین به نقش تاثیر گذار شهرداری در پویائی شهر و رونق بخشیدن به جریانات عمرانی، خدماتی و فرهنگی آن اشاره کرد و گفت: یقیناً این مهم باعثرونق فعالیتهای شهردای و در ‌‌نهایت شهر خواهد شد.
در ادامه این مراسم شهردار منطقه یک تبریز نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش خدمات ارزنده کارکنان این منطقه در به ثمر رسیدن اهداف و پروژه‌های شهرداری این منطقه گفت: یقیناً خادمین مردم در منطقه که خود جزئی از شهروندان تبریزی هستند با تعهد، تخصص و توان بسیار سعی در اجرای تمامی امورات محوله به نحو احسن هستند و این نشان از ایمان راسخ آن‌ها برای خدمت به خلق در سایه خالق را دارد.
س بهرا ادامه داد: بسیاری از مهم‌ترین پروژه‌های مهم کلانشهر تبریز با همت و تلاش کارکنان شهرداری تقدیم شهروندان می‌شود.
گفتنی است در پایان این مراسم به قید قرعه ۲۰ خانواده از مجموعه شهرداری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز