خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

متاسفانه بنیاد نحبگان نهادینه نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۷

۴۰۰ نخبه با این فرمانداری ارتباط مستقیم دارند.

ایلنا: فرماندار شهرستان تبریز گفت: ۴۰۰ جوان نمونه و بر‌تر به طور مستقیم با این فرمانداری در ارتباط مستقیم هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمود چمنی عصر روز سه شنبه در آیین تجلیل از جوانان بر‌تر و نمونه این شهرستان افزود: به منظور برقراری ارتباط آسان و سریع جوانان و همچنین رفع مشکلات و نیازهای آن‌ها، ۴۸ کارگروه تخصصی در فرمانداری دایر شده و جوانان به تناسب رشته و کارآیی در این کارگروه‌ها عضو هستند.
وی خاطرنشان کرد: تشکیل بنیاد نخبگان کار خوبی بوده که صورت گرفته اما متاسفانه نهادینه نشده و این بنیاد باید تلاش کند میدان را برای جوانان بر‌تر عرصه‌های مختلف باز‌تر کند.
چمنی گفت: جوانان ملتی که به تهذیب و تزکیه نفس روی آورند و تحصیل علم و ورزش را سرلوحه خود قرار دهند علاوه بر تضمین امنیت کشور، هم دنیا و هم آخرت خود را نیز تضمین کرده‌اند.
وی افزود: امید به آینده در جوان ایرانی باید زنده‌تر شود و طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله باید تا سال ۱۴۰۴ به قدرت علمی منطقه تبدیل شویم و این موضوع با توجه به استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان امری شدنی است.
چمنی گفت: ایران در سال ۲۰۰۰ میلادی از نظر رتبه عملی در جایگاه شصتم جهان بود اما در سال گذشته میلادی این رتبه تا شانزدهم بهبود یافت و این نشان از توانایی و امید به آینده جوانان این مرز و بوم دارد.
آیین تجلیل از ۱۹ جوان نمونه و بر‌تر شهرستان تبریز به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) با حضور محمد صادق اکبری معاون معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور و فرماندار شهرستان تبریز و سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در تالار جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد.
در این آیین از ۱۹ جوان نمونه و بر‌تر شهرستان تبریز در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، خدماتی، دفاعی و ورزشی تجلیل و قدردانی شد.
همچنین در این آیین از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز لوح یادبود و هدیه‌ای به محمود چمنی فرماندار شهرستان تبریز اهداء شد.
در این آیین از خسرو باقری از دانشگاه هنر اسلامی، رقیه صادق‌زاده از بنیاد شهید و امور ایثارگران، یاسین بجانی از بهزیستی، فاطمه حسن‌زاده از سپاه ناحیه الغدیر، هادی قدسی ج‌ها کشاورزی، علیرضا بابازاده از تیپ ۱۲۱ مستقل شهید فروزنده، منیره فیروز سقین سرا از کمیته امداد امام خمینی، فرزاد باهر ارسباران اداره ورزش و جوانان، بهزاد سوار از جمعییت هلال احمر، محمد امین عمرانی فر از مرکز بهداشت، مسلم خواجویی از سازمان فنی و حرفه‌ای، علیرضا قهرمانی دانشگاه ازاد، سعید یل هیکل از دانشگاه تبریز، عزیز جهانی از میراثفرهنگی، محمد قلی رنگساز از صدا و سیما، مسعود علیزاده از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لعیا محمودی از سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی تقی‌زاده از دانشگاه جامع علمی و کاربردی و سعید نامور از فرمانداری شهرستان تبریز به عنوان ۱۹ نخبه و جوان بر‌تر معرفی و تجلیل شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز