خبرگزاری کار ایران

سرمربی تبریزی تیم ملی سرکل کبدی:

برای کسب عنوان قهرمانی جهان به هند می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۸

ملاک برای فدراسیون کبدی شایسته سالاری‌ست.

ایلنا: سرمربی تیم ملی سرکل کبدی گفت: برای کسب عنوان قهرمانی جهان به هند می‌رویم.
به گزارش ایلنا مجید بهرامی با اعلام دعوت ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی سرکل کبدی اظهار داشت: هدف ما هم از شرکت در این مسابقات کسب عنوان قهرمانی جهان است. طی صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آن‌ها هم‌قسم شده‌اند تا پله به پله به سوی قهرمانی جهان حرکت کنند و ما درصدد هستیم اول پاکستان و بعد از آن تیم قدرتمند هندوستان را شکست دهیم.
سرمربی تیم ملی سرکل کبدی افزود: ما در دوره قبل چهارم شدیم، البته برای مسابقه سوم و چهارمی به مصاف تیم کانادایی رفتیم که هیچ‌کدام از بازیکنانش کانادایی نبودند، بلکه از کشور هندوستان خریداری شده بودند به همین دلیل ما هم به فدراسیون جهانی کبدی شکایت کردیم و قرار شد از این پس هر کشوری فقط ۳ بازیکن خارجی را با تغییر ملیت عضو تیم ملی آن کشور کند. با این قانون من فکر می‌کنم، امسال رتبه شایسته‌ای را کسب خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران این توانایی را دارد تا با شکست دادن حریفانی همچون هندوستان و پاکستان عنوان قهرمانی را به دست بیاورد؟ خاطرنشان کرد: چرا نشود. ما در مسابقات کبدی ساحلی که چندی قبل در کشور چین برگزار می‌شد، با شکست دادن هندوستان در نیمه‌نهایی و پاکستان در فینال توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. مطمئناً اگر سرکل کبدی هم حمایت شود و مسئولان به آن بیشتر توجه کنند، نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.
بهرامی با بیان اینکه ۱۴ نفر از بین ۲۵ ملی‌پوش حاضر در اردو به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد، بیان کرد: ملاک برای ما شایسته سالاری‌ست و بازیکنانی که از لحاظ قدرت بدنی، فنی و اخلاقی بر‌تر باشند، مطمئناً لباس تیم ملی را بر تن خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز