خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

نباید مشکلات زلزله زدگان آذربایجان شرقی به فراموشی سپرده شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۶

از مسئولان محلی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن واحدهای مسکونی نیمه کاره و باقی مانده را احداثکنند. / دولت برای پرداخت یارانه‌ها با مشکل روبروست.

ایلنا: نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نبایستی مشکلات زلزله زدگان آذربایجان شرقی به فراموشی سپرده شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، در نشستی با فرماندار شهرستان اهر و اعضای شورای اسلامی شهر اهر در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه از مسئولان محلی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن واحدهای مسکونی نیمه کاره و باقی مانده را احداثکنند تا خدای ناکرده زلزله زدگان منطقه به مشکلی برنخورندگفت: همچنانکه مقام معظم رهبری در بازدید از مناطق زلزله زده ارسباران فرمودند زلزله بایستی به سکوی پرش و دگرگونی چهره این منطقه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته در بازدیدی که از نقاط مختلف داخل شهر اهر داشتیم بعضی از اماکن مسکونی شهری را غیر قابل سکونت یافتیم افزود: امیدواریم در این زمینه دولت عنایت ویژه‌ای داشته باشد و اماکن شهری خسارت دیده باقی مانده از زلزله ارسباران را پیگیری نماید.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ولی نعمتان هستند و در برهه‌های حساس حضور خود را نشان داده‌اند، خدمت به مردم را وظیفه تک تک مسئولان دانست و از آن‌ها خواست در رفع آلام باقی مانده مردم مناطق زلزله زده تلاش کنند.
وی با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خدوم و تلاشگر می‌باشند و اینطور نیست که خدمات آنان را نادیده بگیرند افزود: اقدامات درخور و قابل ملاحظه‌ای در مناطق زلزله زده صورت پذیرفته است که لازم است این اقدامات ادامه یابد.
آیت الله هاشم‌زاده هریسی با انتقاد از افرادی که دستاوردهای انقلاب اسلامی در گذشته و خدمات و تلاش‌های مدیران با تجربه به‌ویژه دوران ترمیم زیرساخت‌ها در دوران پس از جنگ و دوران بازسازی و سازندگی کشور را زیر سؤال می‌برند، تصریح کرد: نادیده گرفتن خدمات دولت‌های گذشته و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، موجب ترویج یأس و بی‌اعتمادی مردم نسبت به انقلاب و مسئولان می‌شود قطعاً دولت اعتدال به واسطه تدبیر و امید و شعار اعتدال، این شیوه رایج در دولت‌های قبلی را نخواهد پیمود.
وی با بیان اینکه دولت برای پرداخت یارانه‌ها با مشکل روبروست افزود: تامین منابع مالی برای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها از جدی‌ترین چالش‌های پیش روی دولت تدبیر و امید بوده و علی رغم تدابیر اندیشیده شده از سوی مجلس شورای اسلامی در بودجه، دولت در حال حاضر برای پرداخت یارانه‌های نقدی با مشکل جدی مواجه است.
در این دیدار صدیقی فرماندار شهرستان اهر و اعضای شورای شهر اهر به بیان نقطه نظرات و مشکلات این شهرستان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز