خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

توسعه گاز در بخش‌های زیرساختی، رونق اقتصادی را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۸۱

باید با مدنظر قرار دادن اهمیت بخش انرژی در جایگاه اقتصادی و سیاسی کشور و رعایت اعتدال در مصرف و بکارگیری شیوه‌های نوین در توسعه زیرساخت‌های انرژی و القای فرهنگ صحیح مصرف در جامعه در تحقق اهداف عالیه نظام پیشرو باشیم.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: توسعه گاز در بخش‌های زیرساختی، رونق اقتصادی را به همراه دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با بیان اینکه بخش انرژی به دلیل اهمیت و جایگاهی که به کشور بخشیده همواره از حوزه‌های مهم و استراتژیک در بخش اقتصادی و سیاسی به شمار رفته و از مهم‌ترین مزیت و برتری در عرصه جهانی است، اظهار داشت: گاز طبیعی نه تنها در سبد انرژی و تامین سوخت خانوارهای استان آذربایجان شرقی بلکه در تمامی بخش‌های مهم اقتصادی آن نقش غیرقابل انکار و بی‌بدیل داشته و منجر به رشد و توسعه همه جانبه در بخش صنعتی، کشاورزی، تولید، صادرات، و… و به تبع آن پیشرفت روزافزون کشور خواهد بود.
وی مصرف بهینه را مهم‌ترین رویکرد و راهکار اجرایی در بخش انرژی دانست و گفت: باید با مدنظر قرار دادن اهمیت بخش انرژی در جایگاه اقتصادی و سیاسی کشور و رعایت اعتدال در مصرف و به کارگیری شیوه‌های نوین در توسعه زیرساخت‌های انرژی و القای فرهنگ صحیح مصرف در جامعه در تحقق اهداف عالیه نظام پیشرو باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بار دیگر بر مشارکت همگانی مردم در نهادینه سازی مصرف بهینه تاکید کرد و گفت: میزان مصرف گاز در مقایسه با سایر کشور‌ها تا چندین برابر بوده لذا هزینه در بخش فرهنگی و اطلاع رسانی نوعی سرمایه گذاری در حفظ سرمایه و دارایی خدادادی کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز