خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس:

کلیبر، از قابلیت‌های لازم برای ایجاد مجتمع بزرگ کشت و صنعت برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۶۲

۷۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان، برای واگذاری به بهره‌برداران توسط جهادکشاورزی مشخص شده و با توجه به اختصاص اعتبار۸۰ میلیارد ریالی برای توسعه بخش کشاورزی کلیبر، باید در اسرع وقت نسبت به واگذاری این اراضی با لحاظ نمودن چارچوب‌های مشخص شده اقدامات لازم صورت پذیرد.

ایلنا: نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان کلیبر تمامی امکانات و قابلیت‌های لازم برای ایجاد و راه‌اندازی یک مجتمع بزرگ کشت و صنعت را دارا بوده و باید مقدمات تحقق این امر توسط مسئولین امر فراهم شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا ارسلان فتحی‌پور درنشست شورای مدیران شهرستان کلیبر افزود: ۷۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان، برای واگذاری به بهره‌برداران توسط جهادکشاورزی مشخص شده و با توجه به اختصاص اعتبار۸۰ میلیارد ریالی برای توسعه بخش کشاورزی کلیبر، باید در اسرع وقت نسبت به واگذاری این اراضی با لحاظ نمودن چارچوب‌های مشخص شده اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی بومی بودن، ساکن منطقه بودن وجویای کار بودن را از جمله شرایط واگذاری اراضی به بهره‌برداران ذکر کرد و ادامه داد: واگذاری این اراضی در قالب اجاره‌های طویل‌المدت، صورت می‌گیرد.

عبدالله اصغرپور، فرماندار شهرستان نیز دراین نشست گفت: جهت ساخت سدهای ارسباران، خداآفرین و پیغام چایی ازمنابع مالی بخش دولتی تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد رالی هزینه شده ا و اینک نهادهای ذیربط در امر توسعه، باید با تلاش و جدیت، مسیر استفاده از امکانات زیرساختی موجود در منطقه برای توسعه بخش کشاورزی را فراهم سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز